Tot op heden had ik prima ervaringen met booking.com en als er niets bijzonders is, zijn de reserveringen ook goed. Totdat er contact met de service afdeling nodig is:
. lang in de wacht, geen Nederlandstalige mensen beschikbaar
. na 5x keer mailen een slappe reactie
. antwoord: je moet bellen in dit geval vanuit Australië, wie betaalt dat?
. een korting bon die ik gebruikt had, was niet verwerkt. Men kende de bon niet, moest ik mailen en toen wist de afdeling niet bij welke reservering mijn bon hoorde
Ingrid
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Bad client service: Endless waiting times in the hotline, client requests via email are not answered anymore, not even within a week, reason: 'We have high season, cannot reply to requests, which are less important'(?) Also, booking.com does not send anymore the automatic invitation to evaluate the hotel after your stay there. You have to ask for that service with lost of time and effort to reach the hotline. I am absolutely not content.
Heidi
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik ben erg teleurgesteld in Booking. Ook mijn negatieve ervaring en review van afgelopen mei plaatsen ze niet online! Dit voelt als oplichting.
De foto's van het appartement dat we geboekt hadden, Appartementos Abril in Nerja, klopten niet. Het zijn geen nieuwe appartementen en ze zijn zeker niet licht en ruim. De aanbieders bepalen zelf welke teksten en foto's ze plaatsen en dat wordt niet gecheckt door Booking. :-(
Ik heb de review 7 mei geplaatst en hij heeft nu (30 mei) nog steeds de status 'pending'. Als ik hierover bel met de klantenservice zeggen ze dat ze niet weten hoe dat kan en dat ik het zelf maar in de gaten moet blijven houden. En verder doen ze er niets aan... dit heeft ons een extra 500 euro gekost, omdat we na 1 nacht naar een ander appartementencomplex zijn gegaan. Ik zoek voortaan zelf wel uit waar ik boek, rechtstreeks bij de accomodatie.
Naima Idrissi
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik boek all jaren bij Booking , ik wordt altijd super goed geholpen , vriendelijk personeel , heb net nog geboekt en ben geholpen door Maurits , echt een toppertje .
Nick
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Hotel kamer geboekt voor. 2 nachten, oorspronkelijke prijs was 600 dollar. Na het bevestigd te hebben en je creditcard gegevens verstrekt te hebben een e-mail ontvangen waarin de prijs opeens 1200 dollar is door zogenaamde schoonmaak en service kosten.
Annuleren kan maar kost 500 dollar. Het antwoord van booking.com: hadden we de kleine lettertjes maar moeten lezen... Oplichters
Rick
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Top bedrijf! Hotel had op de Booking.com website staan dat ze honden accepteren, ik werd gebeld door de klantenservice dat dit niet correct was en of ik hier een probleem mee had. Ze boekte voor mij een ander hotel waar honden wel zijn toegestaan (duurder) en betaalde het verschil voor mij. Top geregeld daar!