Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Booking.com B.V. Amsterdam

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Herengracht 597
1017 CE Amsterdam
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    09:00 - 18:00
    Dinsdag
    09:00 - 18:00
    Woensdag
    09:00 - 18:00
    Donderdag
    09:00 - 18:00
    Vrijdag
    09:00 - 18:00
    Zaterdag
    09:00 - 18:00
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Offerte aanvragen

Informatie over Booking.com B.V. in Amsterdam

Booking.com B.V. is een bedrijf dat diensten verleent op het gebied van reizen en accommodaties. Booking.com B.V. is gevestigd in Amsterdam.

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van Booking.com B.V. in Amsterdam

Onze bezoekers over Booking.com B.V. in Amsterdam

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.6/10
    (2543 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    17%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.3/10
    (1215 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.4/10
    (740 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.3/10
    (588 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Booking.com B.V. in Amsterdam

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
-
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Tot op heden had ik prima ervaringen met booking.com en als er niets bijzonders is, zijn de reserveringen ook goed. Totdat er contact met de service afdeling nodig is:
. lang in de wacht, geen Nederlandstalige mensen beschikbaar
. na 5x keer mailen een slappe reactie
. antwoord: je moet bellen in dit geval vanuit Australië, wie betaalt dat?
. een korting bon die ik gebruikt had, was niet verwerkt. Men kende de bon niet, moest ik mailen en toen wist de afdeling niet bij welke reservering mijn bon hoorde
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Bad client service: Endless waiting times in the hotline, client requests via email are not answered anymore, not even within a week, reason: 'We have high season, cannot reply to requests, which are less important'(?) Also, booking.com does not send anymore the automatic invitation to evaluate the hotel after your stay there. You have to ask for that service with lost of time and effort to reach the hotline. I am absolutely not content.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik ben erg teleurgesteld in Booking. Ook mijn negatieve ervaring en review van afgelopen mei plaatsen ze niet online! Dit voelt als oplichting.
De foto's van het appartement dat we geboekt hadden, Appartementos Abril in Nerja, klopten niet. Het zijn geen nieuwe appartementen en ze zijn zeker niet licht en ruim. De aanbieders bepalen zelf welke teksten en foto's ze plaatsen en dat wordt niet gecheckt door Booking. :-(

Ik heb de review 7 mei geplaatst en hij heeft nu (30 mei) nog steeds de status 'pending'. Als ik hierover bel met de klantenservice zeggen ze dat ze niet weten hoe dat kan en dat ik het zelf maar in de gaten moet blijven houden. En verder doen ze er niets aan... dit heeft ons een extra 500 euro gekost, omdat we na 1 nacht naar een ander appartementencomplex zijn gegaan. Ik zoek voortaan zelf wel uit waar ik boek, rechtstreeks bij de accomodatie.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik boek all jaren bij Booking , ik wordt altijd super goed geholpen , vriendelijk personeel , heb net nog geboekt en ben geholpen door Maurits , echt een toppertje .
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Hotel kamer geboekt voor. 2 nachten, oorspronkelijke prijs was 600 dollar. Na het bevestigd te hebben en je creditcard gegevens verstrekt te hebben een e-mail ontvangen waarin de prijs opeens 1200 dollar is door zogenaamde schoonmaak en service kosten.

Annuleren kan maar kost 500 dollar. Het antwoord van booking.com: hadden we de kleine lettertjes maar moeten lezen... Oplichters

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Top bedrijf! Hotel had op de Booking.com website staan dat ze honden accepteren, ik werd gebeld door de klantenservice dat dit niet correct was en of ik hier een probleem mee had. Ze boekte voor mij een ander hotel waar honden wel zijn toegestaan (duurder) en betaalde het verschil voor mij. Top geregeld daar!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Prachtig!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Vriendelijk meneer, snelle service
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Goede service