Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Innova Energie B.V. Den Haag

Places.nl geclaimd Geverifieerd

Adresgegevens afgeschermd (Op verzoek van eigenaar)

Den Haag
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Offerte aanvragen

Informatie over Innova Energie B.V. in Den Haag

Innova Energie B.V. is gespecialiseerd in het leveren van energie aan eindgebruikers. Innova Energie B.V. is gevestigd in Den Haag.

Onze bezoekers over Innova Energie B.V. in Den Haag

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.4/10
    (55 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    42%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    4.5/10
    (26 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4.6/10
    (19 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.6/10
    (10 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Innova Energie B.V. in Den Haag

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
oplichters ze blijven maar puchen aan de tel om op een knop te drukken om te kijken zogenaamd naar een offerte idee, maar voor je het weet zit je aan hen vast en via de tel geprobeerd niet te bereiken, en via mail zeggen ze ineens verkeerd gezonden omdat het via via is gegaan een bureau naar hen.
Maar de dame zij dat innova goedkoop was en dat ze garant zou staan en dat de overstap boetes 100% vergoed zouden worden en dat ik meer garantie heb wat terug te krijgen einde jaar bij de afrekening wat raar klonk.
Ik heb me bedacht en daar word geen gehoor aangegeven
Zowiezo vind ik al is het via via dat ze agressief te werk gaan en nergens gehoor aan geven.
Ze zeggen de opname terug te hebben geluisterd.
(GELOOF IK NIETS VAN WANT DAN HOREN DE DE DAME DIT OOK ZEGGEN)!
MAAR ZE ZEGGEN ALLEEN MAAR JA HET IS NIET ONDER DWANG EN JE HEB JA GEZEGD EN KLAAR.
ZE PRATEN ALLES ALLEEN MAAR GOED HIER.
ook onder de comments waaronder ze bij mensen hoer reageren alof ze zo oplossings gericht zijn.
Dat zijn ze niet!
Ze praten alleen maar alles oke voor hunzelf.
En praten alles goed voor hun zelf.

Maar oke opnames volledige moet je bewaren en niet alleen de Ja en meer waar ze achter schuilen.
Dus als het allemaal achteraf niet blijkt waar te zijn ga ik aangiften doen en moeten ze de opnamen wel boven halen voor een 3de partij en meld ik het aan een bureau die toezicht houd op electra bedrijven.
En meer dus prima als zij mijn op een agrasieve manier als klant willen behouden helemaal oke.
Maar dan wel aan de worden houden!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Mocht u een andere energieleverancier kunnen kiezen doe dat. Innova heeft geen idee wat een klant is of wat een klacht is.
Hele aardige en behulpzame mensen
maar zodra er een klacht is niets meer

Zie
Rechtbank Limburg 22-08-2018, 6640687 CV EXPL 18-849
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Fijne klantenservice en goeie prijzen!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zeer slecht ervaring met Innova. Mei 2016 een contract getekend met een bemiddelaar, in de contract staat letterlijk direct oversluiten binnen 60 dagen van oude leverancier naar Innova met belofte dat e.v.t boete gaan ze voor mij betalen. Maar overgaan naar innova is nooit gebeurd, dus tot 31-07-2017 ben ik gewoon met mijn oude leverancier doorgegaan. Nu na 15 maanden komt Innova met contract dat ingaat op 1-8-2017 voor 3 jaar vast,Anders boete ?600. Maar ik heb nooit iets getekend met Innova, ze kunnen toch niet zomaar iets veranderen in de contract die ik met bemiddelaar getekend zijn. Ik dacht als de contract niet volgens de inhoud gegaan is, dan is die contract toch niet meer in orde. Dan hoef ik toch niet aan die contract houden voor 3 jaar vast met ingaan op 1-8-2017. Ik heb meerdere keer contact gehad met Klantservice, uitgelegd hoe de situatie is , ze kunnen niks voor mij doe en de factuur van boete ?600 is al binnen, ik ga nu juridisch stappen nemen tegen de bemiddelaar en Innova.