Na een eerdere mindere ervaring ga ik opnieuw proberen te bestellen bij Boekestijn.
De gemaakte fouten zijn hersteld en hun site geeft toegang tot onderdelen die ik elders niet gevonden heb.
Een herkansing is op zijn plaats.
Antwoord van Boekestijn Tuinmachines
Altijd vervelend als er iets fout gaat! In de afgelopen 5 jaar dat wij nu een webshop hebben naast onze vertrouwde winkel in Naaldwijk, hebben wij gelukkig erg weinig problemen gehad met het verzenden van pakketten. De laatste 3 weken is onze pakketdienst (GLS) niet wat het hoort te zijn, veel vertraging met bezorgen.
De eerste keer heeft U per abuis een postbus nummer ingevoerd, omdat u niet wist dat de pakketdienst niet op een postbus adres leverde. Dit is ook aan onze aandacht ontsnapt. Wij hebben bij GLS een nieuw adres opgegeven in België. Ook dit ging niet vlekkeloos. Wij streven naar een grote klant tevredenheid en zijn daarom deze week gewisseld van pakketdienst, naar PostNL en kunnen de klanten een realtime inzicht geven waar hun pakket op dat moment is.
Wij hebben u continue willen helpen en op de hoogte gehouden en willen dit ook blijven doen.
Als u wilt sturen wij morgen uw bestelling nogmaals naar u toe met PostNL, of we maken het aankoop bedrag naar U over.
Hopelijk vindt u dan nog even tijd om uw review te nuanceren omdat wij er alles aan hebben gedaan om u tevreden te stellen.
Hartelijke groet,
Boekestijn Tuinmachines
Geplaatst op 5 jul. 2016 12:47:57