Onze bezoekers over AEGON Levensverzekering N.V. in Leeuwarden
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
6/10
(179 beoordelingen)
Telefonische bereikbaarheid
starstarstarstarstar
52%
bereikbaar
Algemene indruk
starstarstarstarstar
5.6/10
(85 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
6.2/10
(53 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
6.3/10
(41 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over AEGON Levensverzekering N.V. in Leeuwarden
J Leentjes
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Klantenservice is niet te bereiken - zowel op dit nummer als een nummer in Den Haag.
Kan niet inloggen op Mijn Aegon; moet dan e-mail sturen via MIjn Aegon (???!!!).
Van mij mogen ze omvallen...... Haal mijn geld er in elk geval weg.
NAGA DURGA BHAVANI
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Aegon is Very good
Anonieme Gebruiker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Huren een huis van aegon. Hadden verzekeringen daar. Heb alles opgezegd. Zijn dikke vette bloedzuigers en huisjesmelkers!!
Vroeger stond aegon ergens voor. Nu alleen voor wanpraktijken en dreigementen.
Schaam je kapot aegon!!
Jan Gorissen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Telefoon werd direct opgenomen. Ben 1 keer doorverbonden en daarna keurig te woord gestaan. Men is direct met mijn vraag aan de slag gegaan.
Ed Bijl
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Slechte service in de zin van eerst allerlei antwoorden inspreken, daarna nog een menu doorlopen, bij doorverbinden duurt erg lang naar een andere collega, ivm wachttijden omdat alle medewerkers in gesprek zijn.
Ik vind het een heel klantonvriendelijk systeem, zeker in de richting naar ouderen. Ik had bij de eerste melding dat ik vragen moet beantwoorden had ik eigenlijk de neiging om gelijk de verbinding te verbreken.
In mijn eerste gesprek alles uitgelegd, na lang wachten kreeg ik weer iemand aan de lijn en daar moest ik mijn verhaal weer doen. Misschien iets om bij het doorverbinden een melding meesturen wat de vraag is zodat ik niet een onnodig lang kostbaar telefoongesprek hoeft te voeren.