Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

TuningTM Rotterdam

Places.nl geclaimd Geverifieerd
Abraham van Beyerenstraat 16-E
3043 JA Rotterdam
Schrijf review
  • Mobiel
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Offerte aanvragen

Informatie over TuningTM in Rotterdam

TuningTM in Rotterdam is gespecialiseerd in satellietinstallaties en reparatie van tv toestellen, satelliet- en alarminstallaties. Voor meer informatie, neem vrijblijvend contact op met TuningTM.

Places.nl geclaimdBedrijf is geverifieerd door de eigenaar
Bekijk kaart van TuningTM in Rotterdam

Onze bezoekers over TuningTM in Rotterdam

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.3/10
    (172 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    4%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.9/10
    (66 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4.2/10
    (56 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.9/10
    (50 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over TuningTM in Rotterdam

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Na alle slechte reviews die ik lees over tuning tm rotterdam
Kan ik niet zeggen dat ik slechte ervaringen hiermee heb je word netjes behandeld wat je besteld komt netjes thuis en nog snel ook prijs verhouding is oke mensen zijn nou eenmaal rare wezens altijd maar klagen ik ben zeer tevreden
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Matten besteld aan de hand van omschrijving en plaatjes in de webshop. Andere matten ontvangen dan besteld, daarna begon de ellende, hierbij een samenvatting van de mailwisseling met Tuningtm.
---------------------------------------
Ik heb gisteren de automatten ontvangen, waarvoor dank. Alleen heb ik de verkeerde ontvangen. Allereerst is het gestikte logo wit i.p.v. (zoals besteld) grijs. (zie foto 1 in de bijlage). Daarnaast staat er 'fits to BMW E53' op i.p.v. 'BMW X5 zoals te zien (en dus ook besteld) op jullie website. (zie foto's 2 en 3 in bijlage). Ik zou dan ook graag de matten ontvangen zoals besteld.
---------------------------------------------------------------
Daarop hebben jullie als volgt gereageerd: U kan het product retour sturen met dit nr (pakbon) , Na de ontvangen zending zullen wij de juiste product volgens uw wens verzenden.
---------------------------------------------------------------------
Waarop ik het volgende gevraagd heb: Laatste vraag: hoe gaan we het doen met de kosten van het terugzenden. Ik heb in dezen geen fout gemaakt, jullie wel aangezien jullie niet geleverd hebben wat ik heb besteld.Dus het lijkt me dan ook niet eerlijk als ik voor deze kosten moet opdraaien.
----------------------------------------------------------------
Hier heb ik dus nog geen reactie op gehad. Nu geven jullie het volgende aan: De standaard letters op de matten zijn de BMW E53, een ander opschrift dat we op speciaal verzoek maken Maar dat is toch echt niet wat ik besteld heb, zoals aangeven in mijn eerste mail heb ik grijze letters besteld (zoals op jullie website genoemd: licht grijze logo flock) en daarnaast is op de foto van jullie website bij de bestelling die ik geplaatst heb duidelijk te zien dat er BMX X5 op de matten staat. Nogmaals; zie foto's in bijlage. Simpel gezegd is er nog 1 vraag die open staat: Hoe gaan we het doen met de kosten van het terugzenden. Ik heb in dezen geen fout gemaakt, jullie wel aangezien jullie niet geleverd hebben wat ik heb besteld. Dus het lijkt me dan ook niet eerlijk als ik voor deze kosten moet opdraaien. Hopelijk is het nu duidelijk en werken jullie mee aan een oplossing.
-------
Hierna heb ik deze reactie mogen ontvangen, na herhaaldelijk reminders sturen: We hebben alleen matten met het opschrift dat je hebt.
----
Dat is uiteraard bijzonder vreemd:
- Eerst moet ik het terug sturen en dan zou ik ontvangen wat ik besteld heb
- Dan krijg ik te horen 'De standaard letters op de matten zijn de BMW E53, een ander opschrift dat we op speciaal verzoek maken'
- Tenslotte kan ik blijkbaar helemaal niet krijgen wat ik wil, want toen kwam dit 'We hebben alleen matten met het opschrift dat je al hebt.'
-----------------------------------------------
Vervolgens heb ik deze reactie gemaild:. Met alle respect, deze reactie raakt kant nog wal. Ik bestel iets op jullie site aan de hand van een foto die jullie neem ik aan toch zelf geplaatst hebben met daarop duidelijk BMX X5 i.p.v. fits to BMW E53 zoals geleverd. Daarnaast klik ik letterlijk 'licht grijze logo flock aan'. maar ontvang een witte opdruk. Dan reageren jullie nu met 'We hebben alleen matten met het opschrift dat je hebt.' Als dat zo is waarom zetten jullie dan niet de juiste foto neer en waarom kan ik dan kiezen voor een grijze opdruk?!? Tenslotte heb ik al tot 3x toe een vraag betreffende de kosten van het retouneren gesteld, maar daar wordt gewoon niet op gereageerd. Maar duidelijk, sec gezien verkopen jullie iets wat jullie blijkbaar niet hebben en sturen dan gewoon iets anders. Als mensen het dan terug willen sturen mogen ze dat op eigen kosten doen en dan maar hopen dat je je geld terug krijgt. Waarop slechts deze reactie: Na het verzenden van het product zullen we de verzendkosten terugsturen
---------------------------------------------------
Na het lezen van recensies op Trustpilot, Kiyoh, Kassa en Klachtenkompas durf ik de matten zelfs niet terug te sturen... aangezien veel klanten aangeven hun geld niet terug te hebben gekregen... nu heb ik tenminste nog iets voor mijn geld...Bijzonder verkooppraktijken als wel klantenservice...
Nu dan ook maar naar bovenstaande sites om mijn ervaring te delen.

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Voor de tweede en tevens laatste keer een handremhoes besteld.
De eerste keer ging het al mis met de kleur en geen reactie omtrent retour. De tweede keer nu een halfjaar later niet wetende dat ik weer met hetzelfde bedrijf te maken had voor de tweede keer een verkeerde kleur gekregen dit keer van een pookhoes. Meteen gemaild en kreeg als reactie dat ik het retour kon zenden. Dit op mijn kosten retour gezonden nu 2 weken later nog geen reactie na 3x mailen en 6x bellen!
En dan vervolgens mij via de mail ook nog vragen om een recensie te schrijven? Nou alstublieft hierbij mijn oordeel over de zeer slechte service! Trap er niet in! Ik ben nu al meer dan ?50,- kwijt voor iets wat ik nooit goed of helemaal niet heb gekregen. Dat dit nog kan in deze tijd verbaas ik me echt over!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Gewoon oplichters, ik ga dan ook aangifte doen. Politie zal wel niets doen, geen tijd etc. Pookhoes besteld en betaald. Nooit gekregen, telefoon (06 nummer) wordt niet opgenomen. Bedrag is klein, (18,95) daarom zullen de meeste klanten het er wel bij laten zitten en geen aangifte doen. Echter 18,95 maal duizenden klanten schiet wel lekker op.
Dus waardeloos bedrijf als het al bestaat,, voor mij oplichting !

Allen graag aangifte doen en proberen deze oplichters te doen stoppen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Mooi materiaal, ik hoop dat ze gauw terugkomen van vakantie, zodat ik m'n bestelling krijg.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling, veel sneller ontvangen dan verwacht en ook een handige handleiding erbij.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb bij TuningTM een pookhoes besteld / betaald en deze zou binnen 24 uur geleverd worden. Na 5 dgn. nog niets ontvangen. Toen ging ik het bedrijf googlen en schrok van de negatieve reactie's , het zou een vals adres zijn, het was een oplichter, ik in de auto gestapt en naar de Abraham van Beyerenstr.16E in Rotterdam gereden. Het is gewoon een grote loods met meerdere bedrijven erin. Ik aangebeld, Thomas de eigenaar deed open. Ik liet hem in mijn gsm de bestelhistorie zien. Thomas liet mij in zijn computer het verzend bewijs van PostNL zien met datum, mijn adres en de mededeling brievenbus geleverd. Hij zuchtte dat er regelmating bestellingen bij PostNL zoekraakte. Ik kreeg zonder problemen een nieuwe pookhoes. Dus alle beschuldigingen die hier staan van vals adres en oplichter, sorrie maar mijn ervaring is dat het adres gewoon bestaat en problemen keurig worden opgelost. Mensen moeten niet te snel met een oordeel komen als ze niet de moeite nemen het uit te zoeken
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wij hadden automatten met logo besteld.
Het zijn mooie automatten!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Er wordt nergens op gereageerd. Na 6 dagen een bericht of ik het geld wil overmaken, verder niks . Komt mij zeer onbetrouwbaar over. Ik houd mijn geld op zak, want weggeven doe ik wel aan een ander die het echt nodig heeft.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb voor de tweede keer een pookhoes en handremhoes besteld bij TuningTm .nl en heb deze artikelen beide keren keurig ontvangen. Ik ben er zeer blij mee.
Ik snap niet alle ophef en negatieve feedbacks over deze website, aangezien ik de artikelen die ik besteld heb tot nu toe altijd heb ontvangen.