Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Harmony Service Center B.V. Rotterdam

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Admiraliteitskade 62
3063 ED Rotterdam
Schrijf review

Informatie over Harmony Service Center B.V. in Rotterdam

Het verkopen van telefoonverzekeringen alsmede het bemiddelen van de verkoop van deze verzekeringen, alles in de ruimste zin van het woord.

Places.nl niet geclaimd
Bedrijf is niet geclaimd
Eigenaar onbekend

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bewerking voorstellen via whatsapp
Bedrijfsvermelding aanpassen?
Pas je vermelding aan via WhatsApp
Scan de QR code om als bedrijfseigenaar je vermelding aan te passen.
Bekijk kaart van Harmony Service Center B.V. in Rotterdam

Onze bezoekers over Harmony Service Center B.V. in Rotterdam

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4/10
    (136 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    44%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.9/10
    (56 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4/10
    (42 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.3/10
    (38 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Harmony Service Center B.V. in Rotterdam

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik probeer ze al weken te bereiken maar ze nemen nooit de telefoon op.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Het is telefonische heel slecht bereikbaar heb al meerdere keren verzocht contact te krijgen maar dat duurt minmaal 15 minuten en dan breekt het automatisch af en kun je weer opnieuw bellen en dat maakt me niet gelukkig
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
ik heb mijn telefoon verzekering per 5 mei 2020 opgezegd via opzeggen.nl . van opzeggen.nl heb ik een bevestiging gehad dat deze opzegging brief afgeleverd is bij Harmony . echter zij beweren van niet en ik krijg nu via het incasso buro een boete opgelegd van 40 euro en nog steeds is mijn abonnement niet opgezegd . telefonisch is harmony slecht bereikbaar en ze accepteren mijn . opzegbrief niet . ik heb net te horen gekregen dat het daarna naar het centrale incasso bureau gaat . ik ga er niet mee akkoord en laat het voorkomen .
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
The worst insurance company ever. When you want to quit with the insurance they don't let you stop the subscription.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Altijd netjes betaald via automatische incasso.
N.a.v. het opzeggen van de verzekering voor mijn tablet (via MyCom in Utrecht), merkte ik dat ik twee keer had betaald. Daarop heb ik het te veel betaalde gestorneerd. Het werd daarna weer afgeschreven van mijn rekening, waarop ik het weer storneerde. Ik heb nu geen verzekering meer voor een tablet.
Ik krijg nu een incassobureau op mijn dak. Blijkbaar heb ik 2x een email ontvangen met een betalingsherinnering. Ik heb hier niet op gereageerd, wat mij ten zeerste verbaast.
Ik mis wel eens een email en daarom heb ik aan de instanties gevraagd om belangrijke zaken per post aan mij te zenden, aan welk verzoek zij ook hebben voldaan.
Bij jullie is verzending per post niet mogelijk, wat ik een slechte zaak vind. Ik ben 70+ en zit niet elke dag achter mijn PC om de emailpost te bekijken, omdat ik het kijken op een scherm moeilijk vind.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Geweldige bedrijf
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Mijn iPhone werd snel omgeruild via Amac. Prima service.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb mijn laptop zeven keer opnieuw naar de verzekering gestuurd omdat de laptop niet werkte. Na de zevende keer functioneerde de laptop nog niet. Ik ben de laptop in totaal een half jaar kwijt geweest. Toen ik een nieuwe laptop eisten, in plaats van nog een reparatie, kreeg ik geen antwoord. Inmiddels ben ik het helemaal zat. Ik kan mijn laptop niet nog langer missen in verband met werk/opleiding en ik ben dus genoodzaakt een nieuwe laptop te kopen. Je vraagt je af waarvoor je een verzekering afsluit?! Bij Harmony Service Center sluit in ik ieder geval nooit meer een verzekering af, wat een oplichterij!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Twee maal via Staples is mijn computer opgestuurd terug gekregen maar werkte nog steeds niet
Dus na een maand wachten nog geen werkende computer
En dat terwijl ik er voor verzekerd was
Wel kwam er een rekening eigen risico 35 euro!
Na mijn reactie geen enkel begrip
DUS WEL EIGEN RISICO VAN 35 EURO BETALEN EN GEEN WERKEND COMPUTER
PS de computer is 7 maanden oud
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Mijn toestel is ter reparatie opgestuurd naar HSC, het duurde een aantal weken voordat ik mijn gerepareerde toestel ontving. Echter, een dag na ontvangst van het gerepareerde toestel stopte dit toestel er ook mee. Ik heb direct contact opgenomen met HSC, maar ik werd doorverwezen naar de winkel waar ik het toestel had aangeschaft. Mij werd gevraagd welke winkel dit was (Dixons), maar ik werd er niet op geattendeerd dat Dixons inmiddels failliet was en er dus een andere oplossing gezocht moest worden. Tevergeefs ben ik naar Dixons gegaan om erachter te komen dat dit filiaal gesloten was. Uiteindelijk weer gebeld en de situatie uitgelegd. Deze keer werd gevraagd om het toestel bij een iCentre in te leveren. Zij zouden het vervolgens opsturen naar HSC.
Dit is inmiddels bijna twee weken geleden en ik heb geen enkel bericht gehad over de status van de reparatie van het toestel. Ik heb bij het iCentre geverifieerd dat het toestel is verzonden, maar buiten dat worden mijn vragen direct naar HSC met betrekking tot de status van het toestel niet beantwoord. Ik heb nog nooit zulke slechte klantenservice meegemaakt. Niet alleen zijn zij traag, maar indien zij vragen beantwoorden lezen zij de vraag ook niet goed. Ik heb nog nooit direct antwoord gekregen, altijd slechts een vage uitspraak die helemaal niet behulpzaam of van toepassing was in mijn situatie. Ik heb tot op heden dus totaal geen idee waar mijn toestel is, wat ermee gebeurt en wanneer ik deze weer kan ontvangen. De tijd die is verstreken sinds het opsturen van mijn toestel voor de eerste reparatie is onacceptabel.