Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Banketbakkerij J. van Dijk Rotterdam

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd

Adresgegevens afgeschermd (Op verzoek van Kamer van Koophandel)

Rotterdam
Schrijf review

Informatie over Banketbakkerij J. van Dijk in Rotterdam

Banketbakkerij.

Places.nl niet geclaimd
Bedrijf is niet geclaimd
Eigenaar onbekend

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bewerking voorstellen via whatsapp
Bedrijfsvermelding aanpassen?
Pas je vermelding aan via WhatsApp
Scan de QR code om als bedrijfseigenaar je vermelding aan te passen.
Kaart is niet beschikbaar

Onze bezoekers over Banketbakkerij J. van Dijk in Rotterdam

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    6.1/10
    (16 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    57%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    6.3/10
    (6 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4.7/10
    (6 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    7.4/10
    (4 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Banketbakkerij J. van Dijk in Rotterdam

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Jarenlang taarten besteld voor mijn kind(eren); altijd goed gegaan en goede service gekregen! Maar, afgelopen zaterdag hebben wij de taart van onze zoon (werd zondag 5 jaar) opgehaald en stond zijn naam verkeerd! Gebeld om hun advies in te winnen zodat ik het kon herstellen. "Helaas mevrouw de bakkers zijn al naar huis, dus wij kunnen u niet helpen!", was het antwoord nadat ik 3 keer werd gevraagd om een andere nummer te bellen! Hoe dan ook was de allereerste reactie, van eigenaar, dat ik mijn 2 euro terug kon krijgen voor het verkeerd schrijven! Ja, daar zat ik nou net op te wachten! Woensdag heb ik gebeld, zoals afgesproken, om te horen wat er gedaan kon worden om het leed te verzachten. Het gesprek verliep helaas niet vlekkeloos, want volgens de eigenaar heb ik haar gescholden en was ik bovendien aan het zeuren! Gescholden niet, stem verheffen ja, maar zeuren??? Kom nou, ik zou zeggen ga zelf even een cursus volgen hoe je klanten die ontevreden zijn het beste te woord kunt staan! Dus mocht het met je bestelling niet goed gaan, dan weet je in ieder geval dat je niet op hun medewerking kunt rekenen! Uiteindelijk wilde mevrouw van mijn gezeur af zijn en heeft ze mij 17 euro teruggeven! Conclusie: als ik gehoord zou worden en netjes behandeld zou worden, wat ik ook naar de mevrouw toe heb gedaan, was er niets aan de hand geweest zijn en zou ik volgend jaar weer mijn taarten daar weer bestellen! Gelukkig leven ze niet alleen op mijn bestellingen! Jammer bakker Van Dijk!!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Goed!