Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Bakkerij Koolen B.V. Asten

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Marktstraat 9
5721 GH Asten
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Offerte aanvragen
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over Bakkerij Koolen B.V. in Asten

De uitoefening van een brood- en banketbakkersbedrijf; de detailhandel in brood, banket en aanverwante artikelen, alsmede beheren en beleggen

Places.nl niet geclaimd
Bedrijf is niet geclaimd
Eigenaar onbekend

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bewerking voorstellen via whatsapp
Bedrijfsvermelding aanpassen?
Pas je vermelding aan via WhatsApp
Scan de QR code om als bedrijfseigenaar je vermelding aan te passen.
Bekijk kaart van Bakkerij Koolen B.V. in Asten

Onze bezoekers over Bakkerij Koolen B.V. in Asten

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    8/10
    (13 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    71%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    7.4/10
    (4 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    8.8/10
    (5 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    7.8/10
    (4 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Bakkerij Koolen B.V. in Asten

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Mooie zaak, maar slechte hygiëne! In de vijf minuten dat ik vanochtend binnen was heb ik het volgende mogen aanschouwen: medewerker nr. 1 die de slagroomtaarten aan het opmaken was, stopte het puntje van het spuitzakje in haar mond (zat waarschijnlijk verstopt). Daarna ging ze weer vrolijk met hetzelfde spuitzakje om de taart verder te decoreren. Medewerker nr. 2 zat tijdens het opnemen van de bestelling in haar oor te frutten, vervolgens pakt ze met diezelfde hand een brood. Als klap op de vuurpijl raapt medewerker nr. 3 een brood op, dat van de kar was gevallen. Vervolgens legt ze het brood weer tussen de broden die verkocht worden. Ronduit schandalig dat er zo ondoordacht gehandeld wordt. Ik wens niet de spuug, het oorsmeer of andere lichaamssappen van iemand anders in mijn bestelling terug te vinden.