Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Bosman Eindhoven

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Flight Forum 800
5657 DV Eindhoven
Schrijf review

Informatie over Bosman in Eindhoven

De (detail)handel in medische hulpmiddelen, de uitoefening van een postorderbedrijf inzake medische hulpmiddelen, logistieke dienstverlening en verpleegkundige dienstverlening

Places.nl niet geclaimd
Bedrijf is niet geclaimd
Eigenaar onbekend

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bewerking voorstellen via whatsapp
Bedrijfsvermelding aanpassen?
Pas je vermelding aan via WhatsApp
Scan de QR code om als bedrijfseigenaar je vermelding aan te passen.
Bekijk kaart van Bosman in Eindhoven

Onze bezoekers over Bosman in Eindhoven

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    4.3/10
    (46 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    47%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    4.4/10
    (20 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4.2/10
    (13 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.5/10
    (13 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Bosman in Eindhoven

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Dit bedrijf heeft zijn zaken niet op orde. Opdrachten worden onvolledig of niet verzonden zonder enige vorm van terugkoppeling naar de klant toe waardoor de klant onwetend achter blijft. Ik ben al wekenlang bezig om overal achteraan te zitten. Dingen zijn niet op voorraad, dit wordt niet gecommuniceerd met de klanten waardoor die voor Jan met de korte achternaam op hun producten zitten te wachten en op deze manier in de problemen komen. Mensen zijn afhankelijk van dit soort bedrijven en hun producten maar kunnen niet vertrouwen op dit bedrijf. Dit geeft irritatie en frustratie. Het kan niet zo zijn dat klanten overal achteraan moeten bellen omdat er niks gecommuniceerd wordt naar de klant en er niks veranderd in de slechte communicatie van dit bedrijf. Ik heb het na 2 leveringen bij dit bedrijf al afgesloten want dit is niet de manier waarop men met zijn klanten om moet willen gaan. Wil men een betrouwbaar bedrijf, dan moet men helaas niet bij Bosman zijn. Tip: tijdige communicatie naar de klant toe als iets niet leverbaar is is de sleutel tot succes voor tevreden klanten.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Er was een probleem met een niet ontvangen wondzorgpakketje.
PostNL liet weten dat het afgeleverd was, maar dat was niet juist. Pakket was duidelijk zoek geraakt.
Gebeld met mevr. van fa. Bosman. Heel prettig gesprek en zij gaat dit oplossen, dmv een herhalings order.
Ben hiermee ontzettend geholpen. Wat een goede service!
Heel hartelijk dank hiervoor.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Alleen maar telefonisch bereikbaar.
Op e-mails wordt wekenlang niet gereageerd.
Van de 7 sensoren heeft er niet één het de 2 volle weken volgehouden.
Bestelformulier op internet werkt slecht, loopt vast, adres niet te wijzigen.
Arrogante club, monopolisten.
Ben nu eerst maar weer gaan vingerprikken, daar kan ik tenminste van op aan.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Al 3 dagen niet bereikbaar vanaf 9.30 tot 16.50 alle medewerkers in gesprek kan dus niet bestellen
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zeer slechte ervaringen met dit bedrijf.
Je wordt behandeld als een nummer.
Mensen met een chronische aandoening, worden hier gekleineerd. Ben je inconitinent, dan worden er allemaal kleinerende vragen gesteld en wordt je hele situatie niet serieus genomen.
We hebben altijd goede ervaringen gehad met dit soort bedrijven, maar hoe Onemed met mensen omgaat, is gewoon schandalig.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee, ga hier niet mee in zee.