Ik heb in filiaal in de Leim in Maastricht voor 61 euro besteed ik wou dat pinnen maar er ging wat mis. Maar dat was voor mij geen probleem ik had binnen een seconde het geld contant neergelegd ondanks dat ik in de app kon zien dat het vanaf mijn rekening afgeschreven was dus was even niet leuk. Maar hun hadden het niet erbij was gereserveerd. Ook dat kon ik begrijpen ik zei we gaan even hier lunchen ergens en dan komen we zo terug en is misschien dan opgelost. Maar helaas nog steeds niet dus ik zei ik kom morgen weer langs hou het contant geld maar hier en kon ik spullen meenemen. Maar toch even de bank gebeld en zou 9 dagen duren dat het geregeld zou worden. Ik ga dus naar winkel terug om dat terug te koppelen en dat we dat wilde afwachten. Nu komt het probleem in het gedrag van de verkoopster zij behandelde ons zo wantrouwig en onvriendelijk als of wij oplichters waren we gaven haar juist het voordeel van de twijfel om direct geld te geven en af te wachten. Ze ging constant in de verdediging dat het bij haar er niet bijgeschreven was maar dat wilde ik niet zeggen maar wilde alleen netjes doorgeven dat wat de bank had gecommuniceerd. Ze was niet voor rede vatbaar en zo ben ik nog nooit behandeld. Zeer onvriendelijke en panische verkoopster die echt helemaal omsloeg. Voor mij is dit een reden om in de toekomst geen stap meer in haar winkel te zetten. Ze moet nog veel leren in vriendelijkheid en empathie dat het logisch was dat wij ook bezorgd waren dat we dubbel betaald zouden hebben en dat we geen grote mond verwachtte.