Scan de QR code om als bedrijfseigenaar je vermelding aan te passen.
Kaartweergave Autoservice Thai Vissers Hedel
Onze bezoekers over Autoservice Thai Vissers in Hedel
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
6.1/10
(39 beoordelingen)
Telefonische bereikbaarheid
starstarstarstarstar
60%
bereikbaar
Algemene indruk
starstarstarstarstar
6.4/10
(15 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
5.8/10
(13 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
6/10
(11 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over Autoservice Thai Vissers in Hedel
K.
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
2e hands auto heeft na 1,5 jaar veeeeeel manco’s die, beoordeeld door 2 onafhankelijke vakgarages, al gaande waren vóór ik de auto kocht. Lang verhaal kort: de auto a 2700,- is na 1,5 de kosten van de reparaties niet meer waard. De laatste garage (erkende vakgarage!) die hem heeft nagekeken vond het zelfs zo sneu dat hij de gemaakte manuren en de leenauto niet in rekening heeft gebracht. Dat wil denk ik wel wat zeggen. Neem echt iemand mee die kennis van auto’s heeft. Thai is aardig, heeft veel kennis en wil meedenken. Het kan pech zijn maar op basis van wat de andere garages mij vertellen zal ik er denk ik niet snel meer een auto kopen.
Aime Basten
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Lienden
Op 01-07-2020 kwamen wij een advertentie tegen van Autoservice Thai vissers van een Renault senic 1.6 uit 2003.
De eerste indruk van de advertentie en foto's spraken ons erg aan en met een km stand van 178.000 km vonden wij het nog gaan met wat de auto al gelopen had. Ook in de advertentie stond er duidelijk dat hij dealer goed onderhouden was en dat de verkoper de auto niet moet verkopen maar de auto dient zich zichzelf te verkopen omdat hij er nog erg goed en netjes eruit uitzag volgens de beschrijving.
Na contact te hebben gehad met Autoservice Thai vissers kregen wij gelijk te horen dat de koppeling eruit lag en dat hij hem eerst moest maken. Maar dat wij er wel gewoon een proefrit mee gemaakt kon worden. Ook kregen wij via de app te horen dat wij van onze zwarte fiat punto €600 terug zouden krijgen.Wij hebben netjes alle info en foto's van ons mee gestuurd en verteld wat er vernieuwd aan is en vervangen zoals onze originele voor bumper zwart maar niet in kleur nog gespoten omdat het niet opviel. De volgende dag zijn wij wezen kijken bij Autoservice Thai vissers na ruim een half uur rijden.Onze eerste indruk van dit bedrijf: was een erg kleine garage werken met 2 personen en de eigenaar kan moeilijk nederlands en je moet goed luisteren naar wat hij zegt. Aan de beschrijving van de Renault senic voldeed hij niet en zag de auto er op de foto,s mooier uit dan in het echt. Ook wist de verkoper te vertellen dat deze auto weer teruggenomen was van een klant omdat de koppeling eruit lag en vond de verkoper zelf dat de auto voor de vorige klant er beter uit zag dan nu. Ook stond er 182.000 op de teller. Wat al niet klopte. Na een proefrit te hebben gemaakt viel ons op dat de aanjager veel lawaai maakte en de airco niet koud werd. Deze zou dan netjes gemaakt en bijgevult worden met de koppeling als we hem zouden nemen. Ook kregen wij zoals afgesproken met onze fiat punto ineens minder terug voor onze auto omdat hij de voorbumper moest laten spuiten en had hij het niet goed gelezen in onze vorige Whatsapp bericht. Waardoor wij maar €300 terug kregen.
Uiteindelijk maar onze verlies geleden en besloten zoals veder afgesproken om de auto te nemen. Wel moesten we contant afrekenen en mag niet via de pin(vreemd) dit terwijl je ook kan pinnen bij hem maar wegens administratie geromslomp kon dit niet. We konden een week later de auto ophalen. De verkoper vertelden dat hij een cilinder bij de aanjager had vervangen maar dat hij nog wel licht lawaai maakte. En dat de kopeling vervangen is maar dat hij hem niet echt getest heeft omdat hij te druk was.
Op weg naar huis merkte wij gelijk al dat de airco niet koud werd en erg warm bleef, terwijl hij net afgevult was. En de aanjager maakte nog veelmeer lawaai dan voorheen.Ook maakte de auto veel lawaai ineens onder de moterkap,
en trilde de rechte koplamp heel erg.
Wij terug naar Autoservice Thai vissers. Die vertelde dat de Dinamo vervangen moest worden plus de airco pomp die was stuk. Na goed overleg hebben we het laten repareren bij Thai vissers. Toen wij de auto konden ophalen en op weg waren naar huis merkte we nog steeds dat de koplamp trilde en de airco niet koud werd. Omdat we precies in één hitte golf zaten hebben wij het even aangekeken met de airco omdat we dachten dat hij het niet aankon. Na zelf speurwerk op internet bleek de koplamp verstellen motortje kapot te zijn. Die hebben wij kunnen ophalen bij Autoservice Thai vissers maar we moesten hem er zelf inzetten.( Dus dynamo was niet stuk wel voor betaalt) ook kwamen we onze vorige fiat punto tegen die verkocht was maar de voorbumper had Thai vissers niks aan gedaan wat hij wel zou doen. maar wel 2x het dubbele voor vragen. (Dus lekker liegen tegen de klant is heel normaal volgens dit autobedrijf).
Onder weg naar huis merkte we nog steeds dat de airco niet koud werd terwijl het nu niet warm meer was en aangezien je altijd 2 maanden garantie op het onderdeel heb hebben we weer contact gezocht met autoservice Thai vissers. We zijn langs geweest en de monteur heeft hem na gekeken. Conclusie:Airco pomp weer stuk. Hij ging hem bestellen en als hij hem had zou hij bellen. Hij vertelden van je kan gewoon rijden zonder airco pomp want je kan de aanjager aanzetten niks aan de hand volgens de monteur. Wij op weg naar huis en wat denk je?! ...aanjager deed niks meer. Wij weer contact gehad en weer langs geweest en er moest een nieuwe intrieurventilatie ingezet worden die was kapot volgens Thai vissers.
Hij zou gelijk het onderdeel mee bestellen en zou laten weten waneer hij het Binnen kreeg.
Wij kregen bericht van Autoservice Thai vissers via Whatsapp onderdelen zijn binnen. Wij gelijk benadrukt van wij gaan er van uit dat de kosten van de Airco pomp waar garantie op zit en de interieur ventilatie die van begin af aan niet goed is gemaakt worden zonder kosten te hoeven maken. (Autoservice Thai vissers) reageerde gelijk met ik maak jullie auto niet meer het kost mij te veel geld ga maar naar je eigen garage toe en je hoeft hier niet meer te komen. Wij lieten het natuurlijk niet bij zitten en wij bleven rustig. Wij hebben onze broertje even laten bellen vanwege als hij onze stem zou horen dat hij de telefoon er mischien op zou gooien. Mijn broertje belde om naar een oplossing te zoeken. Gelijk begon Thai vissers mijn broertje voor klootzak en het hele Abc uit te schelden en gooide 3x de telefoon op de haak. uiteindelijk naar nog een keer bellen bood Thai vissers zijn excuses aan en zag hij in dat wij gelijk hadden en vertelde hij dat hij een rot dag had en dat hij daarom de klant even voor alles en nog wat mocht uitschelden. Nu was Thai vissers wel ineens berijd om de airco pomp te maken op zijn kosten en de interieurventilatie de kosten ervan te delen. Dus wij weer terug en konden de auto eind van de middag ophalen. Gelijk even na gevraagd over de koppeling, want de auto bleef trillen sinds we de auto bij Thai vissers gekocht hebben. Volgens de monteur was er niks aan de hand en lag de koppeling er niet helemaal uit toen de kopeling vervangen is..We krijgen steeds meer het gevoel dat hij het zo goedkoop mogelijk heeft gedaan zodat hij het vliegwiel enz. Niet heeft moeten vervangen. Maar goed mischien hadden wij dit ook zelf van tevoren op moeten letten en hebben wij er ook te weinig weet van gehad.
Inmiddels waren we weer een week veder en ging weer de interieurventilatie kapot. Weer contact gezocht en gevraagd of het ook de kachelweerstand het kon zijn?! Hij zei dat dat niet kon en dat dat onderdeel in het intrieurventilatie zat. Thai vissers zou de interieur ventilatie opnieuw bestellen en na overleg omdat we telkens maar naar hedel moeten rijden zou Thai vissers een monteur naar Tiel sturen. Bij aankomst bleek Thai vissers een staigere te hebben gestuurd en wist nergens veel van af en was lang bezig om het voor elkaar te krijgen. Eenmaal erin deed de interieurventilatie nog niks in onze auto.
De staigere nam contact op met autoservice Thai vissers die vertelde ineens dat het "niet" de interieurventilatie is maar de kachelweerstand kapot is en dat dit in het dachbord van onze Renault senic zat. Terwijl hij eerder zei van Niet. Ook kreeg ik te horen van we doen er geen andere interieurventilatie op en voor de kachelweerstand kwamen de kosten op onze rekening en viel niet onder de garantie. Na overleg met mij vrouw hebben we via Whatsapp contact gehad dat we het niet helemaal netjes vinden hoe alles helemaal verloopt. Wij kregen gelijk van auto service Thai vissers te horen ik ben helemaal klaar met jullie auto en zoek het maar uit met de auto. En gelijk heeft hij ons geblokkeerd.
Conclusie: Autoservice Thai vissers heeft ons gewoon een kapotte auto verkocht!!. En ons geld arm gemaakt en komt niet met oplossingen maar steekt liever het geld in zijn zak en scheld vervolgens de klant maar uit en blokkeerd ons.
We voelen ons gewoon opgelicht!!
Daarom wil ik mensen waarschuwen om hier geen zaken mee te doen autoservice Thai vissers uit Hedel.
Want uit onze ogen is het gewoon iemand die de boel bedondert ! Wij zullen dan ook dit verhaal op meerdere plekken plaatsen om mensen te waarschuwen voor hem!!
Coriene
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Eerlijk advies! Betrouwbaar.
Jeroen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Erg tevreden over de deskundigheid en snelheid waarmee onze auto onderhouden wordt, denkt graag mee en biedt een goede prijs-kwaliteitverhouding! Top!