Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

DPD (Nederland) B.V. Berkel en Rodenrijs

Places.nl geclaimd Geverifieerd

Adresgegevens afgeschermd (Op verzoek van eigenaar)

Berkel en Rodenrijs
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    09:00 - 18:00
    Dinsdag
    09:00 - 18:00
    Woensdag
    09:00 - 18:00
    Donderdag
    09:00 - 18:00
    Vrijdag
    09:00 - 18:00
    Zaterdag
    09:00 - 18:00
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Offerte aanvragen

Informatie over DPD (Nederland) B.V. in Berkel en Rodenrijs

Het door derden doen vervoeren van pakketten

Onze bezoekers over DPD (Nederland) B.V. in Berkel en Rodenrijs

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.5/10
    (1183 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    9%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.5/10
    (502 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.4/10
    (364 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    2.6/10
    (317 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over DPD (Nederland) B.V. in Berkel en Rodenrijs

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wat een waardeloos bedrijf. Bij de buren aangebeld en vervolgens niets gedaan. Zie ik ze wegrijden en denk bij mezelf, nou, dan wacht ik nog 1 dag en kijk ik of ze het dan wel goed doen. Krijg ik weer een mailtje dat ik niet thuis was en dat er een briefje bij de buren is ingedaan. Raad eens? Er is helemaal geen briefje geweest en als ik zo naar de reviews kijk, ben ik dus niet de enige. Hoe krijg je het toch voor mekaar om zoveel negatieve reviews te krijgen DPD! WAARDELOOS. Nu kan ik dus mijn pakket ophalen bij een Parcelpunt nadat ik er zelf achteraan moest bellen met een vrouw die het allemaal geen **** kon schelen. Geweldig want ik ben een student en ik heb geen auto om mijn gewichtenset op te halen. Echt gewoon kansloos dit.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Sinds 29 augustus verwacht ik een levering. Deze levering heeft vandaag, 01-09-16
wederom niet plaatsgevonden. Dit is een prime example of onvermogen en geen aanrader om te werken met DPD. Slecht gemanaged bedrijf.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
DPD gooit graag met pakketten.

Afleveren duurt veel te lang. Chauffeurs zijn heel laconiek. Bussen zien er ook afgeragd en beschadigd uit. pakketten liggen ook gewoon los in de bus. Kortom ze hechten kennelijk geen waarde aan de klant zijn eisen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Waardeloos bedrijf. Bestelling van Obelink zou 's-avonds tussen half zes en half zeven worden bezorgd.
Speciaal daarvoor thuis gebleven en tot 19.15u buiten aan de auto geklust maar niemand gezien.
Meldt men om half 10 dat er een onsuccesvolle bestelpoging is gedaan.
Wat een oplichters, niemand gezien en dus uiteraard geen briefje in de bus of andere communicatie poging van DPD. Bellen kan maar wel a 90cent per minuut, terwijl ze zelf verzaken. Beter niets bestellen wat door DPD "bezorgd" gaat worden.
1 ster is nog te veel. Het is dus helaas oppassen als je bij Obelink bestelt.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wij wonen in een historisch monument, waarbij er enige "moeite" moet worden gedaan (lees: aanbellen en 2 trapjes op lopen) voor het afleveren van een pakket. Nou DPD doet 0,0 % moeite. Voor de zoveelste keer pakket niet geleverd, geen brief in de bus, want daarvoor moet men 2 trappen op. Geen email, helemaal niets. via het bedrijf waar bestelling gedaan is pas te horen gekregen dat mijn pakket al 6 DAGEN! op een depot staat. Nou ontzettend bedankt voor de geweldige service en inzet. en een pluim voor jullie medewerkers! Elke winkel die via jullie levert zal ik vragen om via de concurrent te leveren. Want aan jullie heb ik werkelijk niets.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Tot tweemaal zegt men een afleveringspoging te hebben gedaan,maar dit is een grove leugen. Ben op de tijden gewoon thuis, chauffeur heeft er geen zin in. Of er is iets grondig mis met het bedrijf. Zal dit terugkoppelen aan het bedrijf dat mij heeft verteld dat het bestelde er de volgende dag zou zijn.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Pakket bij een pickupparcelshop geleverd, nadat er specifiek werd gevraagd of ze het bij de buren konden leveren indien ik niet thuis was. Vandaag zelf uitgevonden dat de mensen van DPD een verkeerd adres van de pickupparcelshop hadden opgeschreven, waardoor ik nu nog langer moet wachten. Inmiddels staat de wachtteller al op een week en het wordt met de dag erger.
  • Vorige