Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

DPD (Nederland) B.V. Berkel en Rodenrijs

Places.nl geclaimd Geverifieerd

Adresgegevens afgeschermd (Op verzoek van eigenaar)

Berkel en Rodenrijs
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    09:00 - 18:00
    Dinsdag
    09:00 - 18:00
    Woensdag
    09:00 - 18:00
    Donderdag
    09:00 - 18:00
    Vrijdag
    09:00 - 18:00
    Zaterdag
    09:00 - 18:00
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Offerte aanvragen

Informatie over DPD (Nederland) B.V. in Berkel en Rodenrijs

Het door derden doen vervoeren van pakketten

Onze bezoekers over DPD (Nederland) B.V. in Berkel en Rodenrijs

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.5/10
    (1183 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    9%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.5/10
    (502 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.4/10
    (364 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    2.6/10
    (317 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over DPD (Nederland) B.V. in Berkel en Rodenrijs

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Speciaal gevraagd om levering op bedrijfsadres ivm aanwezigheid. Bezorger kwam niet op de aangegeven tijd. Later zie ik in het systeem dat hij heeft aangegeven dat het pakje niet bezorgd kon worden. Vreemd ik zat gewoon aan de receptie te wachten. Geen briefje in de deur ook. Dat bevestigd mijn vermoeden dat de bezorger het niet eens heeft geprobeerd! Nu ligt het op het depot maar daar mag ik het niet zelf ophalen en ik heb het heel hard nodig!

4 dagen later zie ik dat het pakje nog op depot ligt.....eerst als onbezorgbaar (omdat ik een ander adres heb doorgegeven) en nu is er een sorteerfout geweest zie ik. Hoe dan ook het pakje dat ik zaterdag al nodig had en een week daarvoor dus al bestelde staat nog steeds in Berkel en niemand kan mij zeggen of het nog bezorgd wordt!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Erg slechte service. Er staat nu al een aantal dagen dat mijn adres niet klopt. Hiervoor heb ik eerst nike benaderd waar ik mijn schoenen heb besteld. Zij hebben voor mij DPD gebeld en mijn volledige adres doorgegeven. Vervolgens zat er nog steeds geen beweging in. Dus heb ik zelf DPD Berkel en Rodenrijs gebeld. De telefoniste was erg onvriendelijk. Nu zijn we al een week verder en nog steeds heb ik mijn pakket niet ontvangen. Vandaag zal ik wederom bellen, maar ben erg ontevreden over die bedrijf.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
waardeloze service. De bezorger wist niet zeker of het adres wel juist was en heeft het pakket gewoon weer meegenomen zonder even aan te bellen
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Nooit meer bestellen bij DPD!
Ik kwam er dan nog gelukkig mee weg, omdat er een handtekening vereist was.
Maar het pakketje was dus 1 week lang foetsie.

DPD klantenservice via de mail is nogal behoorlijk onprofessioneel, ze spreken je aan met ''hallo'' zonder jouw naam erbij te vermelden. Ze nemen individu ook geen verantwoordelijkheid bij een klachtproces, maar diverse medewerkers gaan er plots mee bemoeien, waardoor jij weer overnieuw kan beginnen met je verhaal.

Ik stond op het punt om mijn pakketje maar zelf op te halen in het depot Berkel en Rodenrijs, maar de klantenservice hield mij tegen omdat hun eerst tijd nodig hadden om mijn pakketje te vinden. Terwijl hun tracking system beweerde dat pakketje gewoon nog in hun magazijn lag.

Niet te geloven...Hoe kan dit bedrijf anno 2017 met zoveel klachten nog bestaan.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Men beweert aan mijn deur te zijn geweest, wat niet het geval is.
Vervolgens beweert men een bericht achtergelaten te hebben, hetgeen ook al niet het geval is. En als dat nou de eerste keer was, maar nee...
Bovendien zie ik vaak een dpd-chauffeur hier rondrijden, die veel te hard rijdt (het betreft hier een voetgangersgebied) en bovendien vaak z'n bus op zo'n manier achterlaat, dat niemand anders erdoor kan.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Mijn ervaring is bijzonder slecht. Ik krijg het bericht dat mijn pakket niet kan worden bezorgt omdat het adres onjuist zou zijn . Volgens de verzender is als adres opgegeven
Bosmuishof 12 2643KK Pijnacker. Ik weet niet wat er op het pakket staat. Maar dit adres is juist. Per telefoon wordt ik verwezen van een 0900 nummer à 0.90 per minuut (over service gesproken) Een nummer wat overigens constant in gesprek is.
Tenslotte nog dit: het is niet eerste keer dat ik problemen heb met DPD bezorging.
Waar zijn ze in godsnaam mee bezig. Met andere vervoerders heb ik nooit last.
Ik hoop niet in de prijzen te vallen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zoals iedereen het zegt: slecht bedrijf. De bezorger is weggegaan zonder te checken of iemand thuis was en heeft ook geen brief achtergelaten. Ik heb maar zelf het bedrijf gebeld. Mijn pakket wordt morgen blijkbaar bij het pick-up point bezorgd. Niet eens een excuse aangeboden. Hier heb ik helemaal niks aan.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zeer slecht, ze komen altijd als wij er niet zijn en dat weten ze zeer goed. Krijg een briefje waar niet op staat waar het pakket nu is of wanneer het afgeleverd wordt. Ik stel U aansprakelijk voor de schade, er zitten namelijk planten in.
Pakket nummer: 0521 7995 9657 33
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
In het verleden ook zeer slechte ervaring gehad met dpd, tot 2 keer toe levering mislukt, terwijl wij gewoon thuis waren!! Mijn man zag ze wegrijden, niet eens aangebeld, uiteindelijk zelf het pakket opgehaald in een afhaalpunt, moest ook zelf hiervoor bellen. Receptionist van de dpd was ook lekker vrolijk aan de telefoon. Ik verwacht vandaag een pakket, wederom bezorgd door dpd. op de site van de dpd track is mijn pakket nog steeds op t depot, al voor een lange tijd. Ik weer naar dpd gebeld of mijn pakket vandaag geleverd wordt, meneer van de dpd zelf weet het ook niet, hij vroeg zich af of de chauffeur ze meegenomen heeft!! Ik word hier later over teruggebeld. Wat een afgang!!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Raken om de haverklap pakketjes kwijt en doen daarna er niet aan om het pakket te vinden.