Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

DPD (Nederland) B.V. Berkel en Rodenrijs

Places.nl geclaimd Geverifieerd

Adresgegevens afgeschermd (Op verzoek van eigenaar)

Berkel en Rodenrijs
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    09:00 - 18:00
    Dinsdag
    09:00 - 18:00
    Woensdag
    09:00 - 18:00
    Donderdag
    09:00 - 18:00
    Vrijdag
    09:00 - 18:00
    Zaterdag
    09:00 - 18:00
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Offerte aanvragen

Informatie over DPD (Nederland) B.V. in Berkel en Rodenrijs

Het door derden doen vervoeren van pakketten

Onze bezoekers over DPD (Nederland) B.V. in Berkel en Rodenrijs

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.5/10
    (1183 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    9%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.5/10
    (502 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.4/10
    (364 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    2.6/10
    (317 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over DPD (Nederland) B.V. in Berkel en Rodenrijs

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Niet te bereiken, welk nummer je ook probeerd
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Bezorgen veel te laat of komen gewoon niet. met een sorry hoor. geven bezorgtijd s' avonds 22:50 en komen niet. Bij je daarvoor op. Schande even een bericht van we staan met pech, nee hoor laten je gewoon barsten. Ook werd een pakje zo neergezet en er was niemand aanwezig. Heeft heel het weekend buiten gestaan.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
De bezorger heeft geen bericht achter gelaten. Zoektocht op een moeilijk te volgen website. Telefonisch eindeloos in de wacht gestaan. Geen antwoord. Op de vestiging geen leven. Op de deur een briefje dat je een telefonische afspraak moet maken. Nog nooit zo'n klantonvriendelijk bedrijf meegemaakt. Slechter dan een 2!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Jullie zijn niet bereikbaar! Telefonisch word je in de wacht gezet. Er is niemand die informatie geeft! Héél slecht!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Tel niet te bereiken. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Toets 1 toets 2.wordt je gek van. Uiteindelijk krijg je te horen dat het te druk is. Weg 50 cent. Wat je terug krijgt is frustratie en irritatie.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
VERSCHRIKKELIJK BEDRIJF HOUDT ZICH IET AAN AFSPRAKEN EN ZEGT GEWOON DAT IK NIET THUIS BEN TERWIJL IK MET VIER MAN THUIS ZIT TE WACHTEN OP EEN PAKKETJE ZEG DAN GEWOON DAT JE ER GEEN ZIN MEER IN HEBT.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Beste Lezer, Ik heb op 6 dec een pakketje verzonden, Tot op heden 23 dec heeft de koper het nog niet ontvangen, Ik begrijp dat het druk is maar dit vind ik een slechte zaak ,Het pakket ligt al sinds 9 dec in Berkel Rodenrijs, En word niet verder verwerkt. Ik ben hier zeer teleurgesteld over. Mvg L.Bakker
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Al weken onbereikbaar (geblokkeerd) op nummers die op website staan. Zo slecht.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Hoezo kan je hier enkel een 2.0 geven? Ik zou DPD het liefst negatieve sterren willen geven.

De Nederlandse overheid moet hun koeriers vergunning eigenlijk intrekken. Ze werken frauduleus, pakketjes worden niet aangeboden of in parcelshop achtergelaten en meteen weer retour.

Ik snap de corona vertragingen, maar professionaliteit straalt er ook niet vanaf als je de klantenservice spreekt.

Al met al verdienen zij een -10! Een 2 is dus teveel gegeven. Als een webshop DPD gebruikt, mijn advies is dan dus ook deze bedrijven vermijden.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Dag 1 voor niks gewacht
Dag 2 hebben jullie mijn adres gewijzigd naar mijn adres waardoor het wederom nu met Hemelvaart ertussen 2 dagen langer duurt.
Interne communicatie van klantenservice naar DPD depots is niet mogelijk.
Te bizar voor woorden.
Wat een slecht bedrijf is dit zeg