Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Stocker Installatie Techniek B.V. Zevenaar

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Handelsdwarsstraat 7
6905 DJ Zevenaar
Schrijf review

Informatie over Stocker Installatie Techniek B.V. in Zevenaar

De exploitatie van een bedrijf op het gebied van centrale verwarming, kasverwarming, luchtbehandeling en gas- en watertechniek, voorts de levering, de plaatsing en het onderhoud van de daarvoor bestemde installaties, de handel in de desbetreffende of aanverwante materialen en artikelen en de verhuur van installatiematerialen en montagepersoneel

Places.nl niet geclaimd
Bedrijf is niet geclaimd
Eigenaar onbekend

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bewerking voorstellen via whatsapp
Bedrijfsvermelding aanpassen?
Pas je vermelding aan via WhatsApp
Scan de QR code om als bedrijfseigenaar je vermelding aan te passen.
Bekijk kaart van Stocker Installatie Techniek B.V. in Zevenaar

Onze bezoekers over Stocker Installatie Techniek B.V. in Zevenaar

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    7.9/10
    (33 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    71%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    7.1/10
    (14 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    8.2/10
    (10 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    8.7/10
    (9 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Stocker Installatie Techniek B.V. in Zevenaar

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
We hadden een adviesgesprek over vloerverwarming met 1 van de mensen van Stocker. Dit adviesgesprek duurde nog geen 20 minuten en hierna we kregen een factuur van 92 euro, waarvan 52 euro "administratiekosten". Ik ben niet te beroerd om te betalen voor advies, maar 92 euro voor 20 minuten is echt bizar duur en de conclusie was ook nog dat ze ons niet konden helpen...

Vervolgens gebeld over waarom dit zo duur was, toen kreeg ik het antwoord dat ik nog geen klant was en dat het klant worden voor extra kosten zorgt qua administratie. Conclusie: ik was liever geen klant geworden.