Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

M. Molenkamp BornerBroek

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Wolbes Landen 1-d
7627 PS BornerBroek
Schrijf review
  • Mobiel
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Offerte aanvragen
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over M. Molenkamp in BornerBroek

Kunststof kozijnenmontage en timmerwerken

Places.nl niet geclaimd
Bedrijf is niet geclaimd
Eigenaar onbekend

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bewerking voorstellen via whatsapp
Bedrijfsvermelding aanpassen?
Pas je vermelding aan via WhatsApp
Scan de QR code om als bedrijfseigenaar je vermelding aan te passen.
Bekijk kaart van M. Molenkamp in BornerBroek

Onze bezoekers over M. Molenkamp in BornerBroek

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.7/10
    (10 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    100%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3/10
    (4 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    4/10
    (3 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4/10
    (3 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over M. Molenkamp in BornerBroek

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
VERSCHRIKKELIJK BEDRIJF.
IS NIET MEER DAN -10 STERREN WAARD

Begin 2022 in zee gegaan met dit bedrijf. Hebben er ondertussen erg veel spijt van.

Eerst waren ze ons vergeten (het smoesje was een "productie fout in Duitsland") dus de levertijd werd verdubbeld van midden zomer na "herfst". Ook dat werd niet gehaald. De afspraak "voor de winter heb je alles d'r in zitten" werd ook niet nagekomen.

De uiteindelijke levering was incompleet en één grote chaos. Meneer Maikel had één collega mee die hem hielp. Die was ook niet te spreken over de gang van zaken.

De bestelde voordeur met bewerkt glas werd niet geleverd, en zaten we dus met een stuk hout op de plek van de voordeur om het gat te dichten waar het glas hoorde te zitten.
Uiteindelijk kwam de voordeur met glas, maar wel het verkeerde glas : normaal (onbewerkt) glas. Maikel beweerde ook dat dat niet anders kon, die deur werd zo geleverd. Dit hebben we tegengesproken en aangegeven dat wij bij zijn vader de bestelling hebben geplaatst vanuit het boek. Geëist dat zijn vader het boek zou meenemen zodat we de bestelde deur konden aanwijzen zodat ze de juiste deur konden plaatsen. Op de factuur is trouwens niets terug te vinden over wat je besteld hebt. Op de bestelformulieren zijn alleen wat vage codes en omschrijvingen te vinden die niets zeggen als je het boek er niet bij hebt.

We hebben midden in de winter van 2023 twee maanden zonder de juiste raamlatten gezeten omdat die niet waren meegeleverd. Bij uiteindelijke levering (bijna lente ondertussen) waren de latten niet gebundeld, dus werd het enorme klus om alles passend bij elkaar te leggen. Collega wederom niet tevreden, Maikel was nergens te bekennen.

Aan het eind van de winter zat alles er in (inclusief het verkeerde glas in de voordeur).
" Oh ja, jullie wilden ook nog zonneschermpjes aan de binnenkant en horren aan de buitenkant, hé ? Nee, die zijn nog niet besteld, maar dat kunnen we nu wel even doen. Nee hoor, duurt niet zo lang als de rest van de spullen hoor..... "
Uiteindelijk vele weken verder werden ze geleverd. Inderdaad was de levertijd niet zolang als de rest van de spullen, maar het duurde wederom veel te lang.

Ondertussen is het zomer 2023 en de deur is nog steeds niet voorzien van het bestelde glas. Vader gevraagd waar hij blijft en uiteindelijk komt ie opdagen, boek in de hand.
Ja ! Deze deur hebben we besteld, exact deze. Waarom hebben we die niet geleverd gekregen dan ?
Vader: " Rustig maar, komt, allemaal goed. We gaan dat regelen " met een gezicht van "ik kan er toch ook niets aan doen?"
En natuurlijk regelen zonder kosten, die deur is al betaald !
" Geen kosten natuurlijk, we gaan het allemaal regelen ".

- Een levertijd later : Geen deur. Waar blijft ie ? Geen antwoord
- Herfst 2023 : Geen deur. Waar blijft ie ? Geen antwoord
- November 2023 : "ribben gekneusd, maar ga er mee aan de gang"
- December 2023 : Vader gaat er nu mee bezig
- Januari 2024 : Vader is er vandaag achteraan gegaan
Geappt, geen antwoord. Geappt, geen antwoord. Geappt, geen antwoord. Geappt, geen antwoord.
- Maart 2024: Deur is afgelopen week besteld....
Pardon: WAT ???? Gewoon niet besteld dus, geen uitleg, je wordt gewoon genegeerd (berichten worden ongeopend of pas heel laat gelezen, zonder reactie te geven)
Mei 2024 : paneel is besteld (zeggen ze)

Ik geloof het niet meer, dus ik denk dat ik eens even een bezoekje ga plegen bij het bedrijfspand. Kijken of ze dat nog snel "vergeten".

Afwerking is ook erg matig. Maikel is een rauwdouwer, een lompe boer die het totaal niet interesseert wat je besteld hebt en hoe hij het aflevert.
Netjes werken kan hij niet, hij is slordig, beschadigd de spullen en neemt niet eens de moeite om de troep op te ruimen. Heb nog steeds troep van hem rondom huis zien liggen, inclusief de houten plaat wat in de voordeur zat. Heb hem op veel dingen gewezen die hij niet netjes had afgeleverd. En ondertussen verbaasd kijken als je er wat van zegt. Zeer slechte communicatie

Dus : Verschrikkelijk bedrijf, zou eigenlijk niet meer mogen bestaan op de manier zoals ze werken.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
VERSCHRIKKELIJK BEDRIJF.
IS NIET MEER DAN -10 STERREN WAARD

Begin 2022 in zee gegaan met dit bedrijf. Hebben er ondertussen erg veel spijt van.

Eerst waren ze ons vergeten (het smoesje was een "productie fout in Duitsland") dus de levertijd werd verdubbeld van midden zomer na "herfst". Ook dat werd niet gehaald. De afspraak "voor de winter heb je alles d'r in zitten" werd ook niet nagekomen.

De uiteindelijke levering was incompleet en één grote chaos. Meneer Maikel had één collega mee die hem hielp. Die was ook niet te spreken over de gang van zaken.

De bestelde voordeur met bewerkt glas werd niet geleverd, en zaten we dus met een stuk hout op de plek van de voordeur om het gat te dichten waar het glas hoorde te zitten.
Uiteindelijk kwam de voordeur met glas, maar wel het verkeerde glas : normaal (onbewerkt) glas. Maikel beweerde ook dat dat niet anders kon, die deur werd zo geleverd. Dit hebben we tegengesproken en aangegeven dat wij bij zijn vader de bestelling hebben geplaatst vanuit het boek. Geëist dat zijn vader het boek zou meenemen zodat we de bestelde deur konden aanwijzen zodat ze de juiste deur konden plaatsen. Op de factuur is trouwens niets terug te vinden over wat je besteld hebt. Op de bestelformulieren zijn alleen wat vage codes en omschrijvingen te vinden die niets zeggen als je het boek er niet bij hebt.

We hebben midden in de winter van 2023 twee maanden zonder de juiste raamlatten gezeten omdat die niet waren meegeleverd. Bij uiteindelijke levering (bijna lente ondertussen) waren de latten niet gebundeld, dus werd het enorme klus om alles passend bij elkaar te leggen. Collega wederom niet tevreden, Maikel was nergens te bekennen.

Aan het eind van de winter zat alles er in (inclusief het verkeerde glas in de voordeur).
" Oh ja, jullie wilden ook nog zonneschermpjes aan de binnenkant en horren aan de buitenkant, hé ? Nee, die zijn nog niet besteld, maar dat kunnen we nu wel even doen. Nee hoor, duurt niet zo lang als de rest van de spullen hoor..... "
Uiteindelijk vele weken verder werden ze geleverd. Inderdaad was de levertijd niet zolang als de rest van de spullen, maar het duurde wederom veel te lang.

Ondertussen is het zomer 2023 en de deur is nog steeds niet voorzien van het bestelde glas. Vader gevraagd waar hij blijft en uiteindelijk komt ie opdagen, boek in de hand.
Ja ! Deze deur hebben we besteld, exact deze. Waarom hebben we die niet geleverd gekregen dan ?
Vader: " Rustig maar, komt, allemaal goed. We gaan dat regelen " met een gezicht van "ik kan er toch ook niets aan doen?"
En natuurlijk regelen zonder kosten, die deur is al betaald !
" Geen kosten natuurlijk, we gaan het allemaal regelen ".

- Een levertijd later : Geen deur. Waar blijft ie ? Geen antwoord
- Herfst 2023 : Geen deur. Waar blijft ie ? Geen antwoord
- November 2023 : "ribben gekneusd, maar ga er mee aan de gang"
- December 2023 : Vader gaat er nu mee bezig
- Januari 2024 : Vader is er vandaag achteraan gegaan
Geappt, geen antwoord. Geappt, geen antwoord. Geappt, geen antwoord. Geappt, geen antwoord.
- Maart 2024: Deur is afgelopen week besteld....
Pardon: WAT ???? Gewoon niet besteld dus, geen uitleg, je wordt gewoon genegeerd (berichten worden ongeopend of pas heel laat gelezen, zonder reactie te geven)
Mei 2024 : paneel is besteld (zeggen ze)

Ik geloof het niet meer, dus ik denk dat ik eens even een bezoekje ga plegen bij het bedrijfspand. Kijken of ze dat nog snel "vergeten".

Afwerking is ook erg matig. Maikel is een rauwdouwer, een lompe boer die het totaal niet interesseert wat je besteld hebt en hoe hij het aflevert.
Netjes werken kan hij niet, hij is slordig, beschadigd de spullen en neemt niet eens de moeite om de troep op te ruimen. Heb nog steeds troep van hem rondom huis zien liggen, inclusief de houten plaat wat in de voordeur zat. Heb hem op veel dingen gewezen die hij niet netjes had afgeleverd. En ondertussen verbaasd kijken als je er wat van zegt. Zeer slechte communicatie

Dus : Verschrikkelijk bedrijf, zou eigenlijk niet meer mogen bestaan op de manier zoals ze werken.