Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

She's Different By Inge & Hetty Rijssen

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Elsenerstraat 8-A
7461 DN Rijssen
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Is dit uw bedrijf?
  • Offerte aanvragen
  • Geen website vermeld
  • Places Website

Informatie over She's Different By Inge & Hetty in Rijssen

Detailhandel in kleding

Places.nl niet geclaimd
Bedrijf is niet geclaimd
Eigenaar onbekend

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bewerking voorstellen via whatsapp
Bedrijfsvermelding aanpassen?
Pas je vermelding aan via WhatsApp
Scan de QR code om als bedrijfseigenaar je vermelding aan te passen.
Bekijk kaart van She's Different By Inge & Hetty in Rijssen

Onze bezoekers over She's Different By Inge & Hetty in Rijssen

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    6.9/10
    (8 beoordelingen)
  • Algemene indruk
    star star star star star
    6.6/10
    (4 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    6.6/10
    (2 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    7.4/10
    (2 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over She's Different By Inge & Hetty in Rijssen

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ervaringen na aankoop via de webshop:

1. het product werd niet geleverd binnen de op de site vermelde termijn en er werd niet gecommuniceerd wat de status was.
2. ik moest zelf initiatief nemen om erachter te komen wat de reden van de niet-levering was. Per mail nagevraagd, maar die mail werd niet beantwoord.
3. vervolgens telefonisch contact opgenomen. Ik werd te woord gestaan alsof ik lastig was. Geen excuses voor het gebrek aan levering van het reeds betaalde product. Ik zou teruggebeld worden door degene die er iets van zou weten.
4. ik werd niet teruggebeld en heb zelf drie keer opnieuw moeten bellen voor ik de informatie kreeg dat het product niet leverbaar was, hoewel het in de webshop te koop stond. Men kon het product niet vinden. Opnieuw geen excuses.
5. Aangezien het product al betaald was werd gezegd dat het bedrag binnen tien minuten overgemaakt zou worden.
6. na vier uur was het bedrag niet bijgestort.
7. opnieuw gebeld, waarop ik op ongeduldige toon te horen kreeg dat het van een ander rekeningnummer en een andere bank gestort zou gaan worden en dat er een dag over heen zou gaan. Opnieuw impliceerde de toon dat niet zij zich hoefden te verontschuldigen, maar dat ik een lastige klant was.

Fouten kunnen gemaakt worden. De manier waarop je over die fouten communiceert bepaalt of een klant bij je terug wil komen. Ik zal niet opnieuw bestellen of langs gaan bij She is Different vanwege de arrogante en onvriendelijke bejegening.