Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

KPN Experience Store Eindhoven-Son Son

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Ekkersrijt 4093
5692 DA Son
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Bestellen
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Offerte aanvragen
  • Website
Places.nl niet geclaimd
Bedrijf is niet geclaimd
Eigenaar onbekend

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van KPN Experience Store Eindhoven-Son in Son

Onze bezoekers over KPN Experience Store Eindhoven-Son in Son

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.5/10
    (169 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    16%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.1/10
    (75 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.6/10
    (53 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.2/10
    (41 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over KPN Experience Store Eindhoven-Son in Son

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Er worden contracten verkocht die achteraf niet mogelijk zijn en dan kun je alsnog kosten betalen. Ronduit schandalig. wanneer je iemand wilt spreken kun je alleen de klantenservice bereiken die niet weten waar het over gaat.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Na heel veel problemen met de levering van het installatiepakket van KPN uiteindelijk maar naar de winkel gegaan. Alhoewel ik daar goed te woord werd gestaan is van de voorgestelde oplossing niets terecht gekomen. Het beloofde installatiepakket heb ik nog steeds niet geleverd!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Goede uitleg en ze nemen de tijd voor je.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Direct bij binnenkomst wordt gevraagd of ze je kunnen helpen. Duidelijk wordt aangegeven wat ze gaan doen. Vriendelijke mensen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik werd vanuit het centrum naar deze locatie gestuurd omdat ze hier ter plaatse reparaties uitvoeren.

Helaas kwam mijn toestel daar niet voor in aanmerking, wat meteen duidelijk was, maar ik moest als nog ruim 20 minuten wachten voor ik het document voor verzending kreeg te ondertekenen.

Gelukkig was mijn telefoon na een week alweer terug in Son, maar mijn gedachte om die 'even op te halen' bleek helaas compleet misplaatst. Terwijl er continu twee a drie medewerkers doelloos rondliepen moest ik wachten tot de telefoon van een andere klant was gerepareerd tot ze tijd hadden om te de mijne even te pakken.

We zijn ondertussen alweer 25 minuten verder. Waardeloos.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Schandalig zoals je telefonisch behandeld wordt. Notabene een telefoonbedrijf. Moet je je mobiele nummer intoetsen zodat ze je beter van dienst kunnen zijn en als je dan uiteindelijk iemand aan de lijn hebt, vragen ze om welk nummer het gaat!

Ik heb een half uur aan de telefoon gehangen om een heel eenvoudige vraag beantwoord te krijgen: wat kost een nieuw schermpje voor een HTC One SV. Niet zo moeilijk toch?

Konden ze telefonisch niet zeggen. Ik moest maar naar de winkel komen.
Schandalig, Ik adviseer iedereen om niet naar de KPN XL winkel in Son te gaan. En zeker niet te bellen want dat is een regelrechte ramp.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Onderwerp; geen beeld Samsung S4.

Zeer slechte telefonische bereikbaarheid van KPN XL Eindhoven. Andere keuze mogelijk gebruikt. Een dame heeft mijn klacht behandeld en medegedeeld dat Samsung 2 jaar fabrieksgarantie heeft op haar toestellen en de klacht van mij hieronder valt. Ik word doorverbonden met de reparatie service om een afspraak te maken voor het ophalen van een nieuw toestel. geen contact. Na voicemail ingesproken te hebben niet meer teruggebeld. Afspraken worden niet nagekomen.

Hedenochtend in de KPN XL te Son werd mij doodleuk medegedeeld dat het euvel niet onder de garantie valt. Kosten 160 euro voor reparatie. zogenaamde drukschade, terwijl het toestel niet ouder is dan 8 maanden. Onder het display zitten bij de druktoetsen aan de zijkant miniscule haarscheurtjes. Een zgn. shopmanager zal zorgen voor een oplossing ! Ik moet mijn telefoon aanbieden ter reparatie.

Ik neem hiermee geen genoegen en wens aanspraak te maken op garantie. Bij het verlaten van de winkel belooft de shopmanager mij vandaag nog terug te bellen i.v.m. ingediende klacht. niets meer vernomen,niet meer teruggebeld, afspraken niet nagekomen. Kortom zeer slechte service!