-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Wordt door een zeer chagrijnige vrouw begroet met de woorden: wat kom je doen? Voel mij als klant niet welkom. Misschien een cursus klantvriendelijkheid volgen.
-
Prijs/Kwaliteit:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Algemene indruk:
star
star
star
star
star
Na een afspraak gemaakt te hebben met een dame die niet haar naam noemt, alleen "naam" bordje draagt met KPN erop en precies weet wat het probleem bij ons thuis is wordt ons bedrijf door een meneer gebeld, die nergens vanaf weet. Ik probeer weer in contact te komen met mevrouw, maar een telefoonwinkel kun je niet gewoon bellen! E-mailadres is ook niet te vinden.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Heb n bon nodig van de aanschaf van mijn iphone 6 in 2015 ivm mijn reisverzekering. W�t een botte benadering! Niks kan, geen bewijs van aankoop, geen kassabon. Terwijl het bedrijf waar ik voor werk al jarenlang ruim 10 abonnementen heeft lopen bij KPN. Elke vraag die ik stel werd halverwege afgekapt. Ik heb toen de naam van die meneer gevraagd en confronteerde hem met zijn botheid omdat ikzelf ook ge�rriteerd raakte. Toen ging hij wat meer moeite doen. Conclusie: niks kan! Absurd!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Afspraken worden niet nagekomen en bedrijf is niet telefonisch bereikbaar. En dat voor een telecombedrijf.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Vroeger reisde ik van Nijmegen naar Arnhem, vanwege de prettige, persoonlijke, behulpzame en deskundige behandeling door het Business Center in Presikhaaf, Arnhem.
Nu probeerde ik hen te bellen, om te vragen of ze een bepaalde Smartphone in voorraad en direct te verkopen hadden, maar de juffrouw die ik - na enorme omzwervingen uiteindelijk - aan de telefoon kreeg, wilde/kon mij daar geen antwoord op geven. Het leek wel, of zij een kloon van de Primafoon-winkel was, waar ik mijn tijd niet wil verdoen!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Na reparatie blijkt telefoon nog steeds stuk. Niks verbeterd. Winkel is zelf niet bereikbaar. KPN kan je ook niet helpen. Winkel zegt dat ze met Samsung samenwerken en telefoon daarheen sturen, maar Samsung weet nergens van.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Dit bedrijf is heel slecht bereikbaar. Er staat constant een voicemail aan en als je ze een keer aan de lijn krijg - ik vroeg maandag wat de status van mijn reparatie is - krijg ik te horen: "we zijn er niet eens aan begonnen." Hele slechte service, Kpn. Jammer hoor.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Slecht bereikbaar en zeer lange wachttijden. Veel personeel aanwezig, echter maar weinig met klanten bezig. Komen afspraken niet na. Belofte om te bellen komen ze tevens niet na.
-
Algemene indruk:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/Kwaliteit:
star
star
star
star
star
Prima service. Enige puntje van kritiek is dat ik tijdens een reparatie een keer een leentoestel meekreeg, dat van veel mindere kwaliteit was dan mijn eigen toestel. Verder prima service.
-
Algemene indruk:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/Kwaliteit:
star
star
star
star
star
Prima, aardige mevr. aan de telefoon. Alles prima kunnen regelen.