Scan de QR code om als bedrijfseigenaar je vermelding aan te passen.
Kaartweergave FNV Bondgenoten Utrecht
Onze bezoekers over FNV bondgenoten in Utrecht
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
3/10
(180 beoordelingen)
Telefonische bereikbaarheid
starstarstarstarstar
12%
bereikbaar
Algemene indruk
starstarstarstarstar
2.8/10
(96 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
3.1/10
(53 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
3.7/10
(31 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over FNV bondgenoten in Utrecht
Gerard
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Juridische ondersteuning verzocht.
Hoofd juridische zaken meldde dat dossier te zwaar was voor interne afdoening en liet externe partij helpen. Deze gaf aan alleen nieuwe feiten te zullen behandelen. Toen zelfs dat niet gebeurde en de FNV daarvan op de hoogte was gebracht, heeft de FNV alleen maar de klachten geregistreerd over het niet afdoen ervan. Het hoofd is onbereikbaar voor enig commentaar. Medewerkers die ik te spreken kreeg toonden hun begrip naar mij, gaven mij uit frustratie rechtstreekse tel nr en emailadres van de leiding, maar waren niet bij machte iets te betekenen.
Ik ga nu de zaak bij een letselschade advocaat voorleggen.
Johan Lahnstein
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Je krijgt anderhalf jaar post voor mensen, die je volkomen onbekend zijn. Je stuurt die post trouw iedere keer terug, je belt met de FNV, je krijgt weer post. Soms 8x het FNV-blad. Je krijgt acceptgiro's, weer post en je belt maar weer eens een keer. Nu naar de klantenservice
van het FNV. Daar wordt je dan hartelijk bedankt voor het bellen en daarna krijg je de in gesprek toon. Mag ik die post nu gewoon weggooien?