Wat een ongeorganiseerde teringzooi bij dit depot, van de medewerkers tot het management, ik denk voornamelijk het management, al sinds jaar en dag
Wim Nieuwenhuis
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Afgelopen vrijdag was mijn vrouw gewoon thuis. De chauffeur belt niet aan en nu kan ik naar Hengelo O rijden om 2 grote pakketten op te halen.
Gebeld met de klanten service en klrijg alleen maar domme opmerkingen, niemand doet iets.
Heb de kjlacht ook neergelgt bij de verzenderm, die overweegt te stoppen met DHL.
Gerard Bos
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Gelukkig nog slechter dan Post.NL.
De zoveelste keer dat DHL het fout doet.
Verkeerd Sorteren Verkeerd bezorgen helemaal niet bezorgen.
Pakketten leeg jatten.
En ga zo maar door.
Personeel in zijn geheel niet gehinderd door enige kennis.
Het engste wat men daar kan is liegen en bedriegen.
Zelfs klantenservice en hoge leiding gevende doen dat daar.
Ben totaal klaar met DHL laat Dat Heel Logische zijn.
wout zweers
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
waardeloos bedrijf met beroerde service. bezorgers wachten niet bij de deur, laten vaak geen notitie achter. pakket verdwijnt dan in geel gat, maar in ieder geval niet naar dichtbijzijnde service point. geen telefonische hulp of telefoonnummer op de website wordt niet meer gebruikt, beroerde website,
een keer meegemaakt dat a twee weken alsnog werd geleverd ipv dat het naar de leverancier was teruggestuurd ( die inmiddels al per ander bedrijf een spoedlevering heeft bezorgd). kortom: je kunt het beter zelf lopend ophalen, dat is vlugger. prijs kwaliteit zeer beroerd, zoek vooral een ander bedrijf
Niek
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Al twee maal achter elkaar een bericht ''we hebben u gemist''. twee maal wanneer ik thuis vlakbij de deur aan het wachten was. Geen geel briefje mogen ontvangen. De bezorger is simpelweg te lui om zijn bus uit te stappen en naar de voordeur te lopen. Met klachten wordt ook vrij weinig gedaan. Vanavond weer nieuwe ''bezorgpoging''. het zal mij benieuwen of hij dit keer wel het fatsoen heeft om aan te bellen.
Miki
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Een pakket werd bezorgd op zaterdag, maar helaas waren we niet thuis. Dus plaatste de DHL bezorger het pakketje (een kartonnen doos) buiten boven op de steiger van de schilder, aan een drukke straat.
De schilder kwam pas op maandag en hij gaf ons het pakketje. Het pakket was doorweekt en het was een wonder dat het er nog stond en niet was meegenomen door iemand anders. Schande! DHL hoort het pakje weer mee te nemen om op een andere dag weer aan te bieden.