Scan de QR code om als bedrijfseigenaar je vermelding aan te passen.
Kaartweergave Meesterbakker Voskamp Poortugaal
Onze bezoekers over Meesterbakker Voskamp in Poortugaal
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
7/10
(10 beoordelingen)
Telefonische bereikbaarheid
starstarstarstarstar
100%
bereikbaar
Algemene indruk
starstarstarstarstar
6.6/10
(4 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
6.8/10
(3 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
7.6/10
(3 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over Meesterbakker Voskamp in Poortugaal
Peter
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Heel vriendelijk en behulpzame dames werken hier.
Martin
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Vanmorgen 19-09-2017 een wonderlijke ervaring gehad bij de vestiging Poortugaal.
Ik bestelde 6 halfjes polderbrood (zoals we al jaren doen) waarop de dame achter de toonbank deze ging snijden en inpakken.
Halfweg werd zij afgelost door een andere dame waarbij er in plaats van 2 halfjes een hele verpakking gemaakt werd.
De aflosdame zei heel laconiek: dan heeft ie thuis ook wat te doen. Ik heb vervolgens aangegeven dat ik toch graag de halve verpakking had.
Wederom gooit de dame een losse verpakking op het brood met een houding van: zoek het maar uit.
Ik heb vervolgens wederom aangegeven dat ik wel graag krijg waar ik om vraag waarop de dame in kwestie zei dat ze niet verplicht waren dit te doen.
Ik vraag mij daarop wel af waarom er dan halve verpakkingen bestaan maar dat terzijde.
De arrogante wijze en toon van deze dame kan echt niet in een winkel. Dit kost U klanten.
Als reactie hierop heb ik de tas met reeds gesneden brood weer teruggegeven en het personeel een fijne dag gewenst. Ik werd nog heel sarcastisch nageroepen: U vergeet Uw tas.
Ik moet opmerken dat het niet de eerste keer is dat de houding van deze dame mij opvalt. Reeds eerder mocht ik getuige zijn van gefrustreerde discussies van deze dame met ander personeel waar ik als klant niet echt op zit te wachten.
? De houding van deze dame tegenover de klanten is werkelijk met geen pen te beschrijven.
? Ik ben mijn brood elders gaan halen
? Voskamp krijgt van mij geen klandizie meer.
? U gaat meer klanten verliezen op deze wijze.
? Personeel screening zou onderdeel van de selectieprocedure mogen zijn.