-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Na 3 weken geen internet en telefoon te hebben gehad en steeds van het kastje naar de muur gestuurd te worden ben ik er wel een beetje klaar mee. Steeds hetzelfde verhaaltje dat er een monteur is aangestuurd, maar vervolgens hoor je niets nada noppes. Of je krijgt binnen een uur tijd verschillende smsjes die elkaar tegen spreken en van geen kant kloppen.
Tele2 heeft het bij mij verbruid zeker, omdat ik dit al eens eerder heb meegemaakt wat ook 3 weken heeft geduurd.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
-
Prijs/Kwaliteit:
star
star
star
star
star
-
Algemene indruk:
star
star
star
star
star
Na een aantal dagen vorige week met jullie medewerkers telefoongesprekken te hebben gevoerd, die mij overigens een hoop gekost heeft omdat er lange wachttijden waren en personen gesproken die niet weten waar ze het over hebben, stuur ik jullie deze mail. Ik zou door het hoofdkantoor binnen 3 werkdagen terug worden gebeld. We zijn nu een week verder en heb nog steeds niks vernomen.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Na verhuizing zou het binnen drie weken geregeld zijn. Na vijf weken hebben we nog geen signaal. Het hoofdkantoor zou zogenaamd contact opnemen...
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Bij Tele2 zijn ze te laks in het behandelen van klachten. Het duurt veel te lang, maar wel zitten zeuren om geld, terwijl ik me er niet van bewust was dat radio luisteren via MPO mb's kost en ik dus een hoge telefoonrekening had.
Ik dacht lekker; eindelijk geen oordopjes in mijn oren die telkens uit mijn oren vallen. Je krijgt ook nergens een seintje dat zoiets kosten met zich mee kan brengen. Ja, een smsje dat je je internetbundel verbruikt heb, maar dan verwacht je hooguit een paar tientjes meer kwijt te zijn in je maandbundel en geen honderden euro's.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ik zou 8 juni overstappen naar Tele2, maar ik heb nog steeds geen modem en die komt er maandag ook nog niet is mij verteld. Lekker dan, mijn oude provider stopt wel op 8 juni.
-
Bereikbaarheid:
star
star
star
star
star
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ik heb sinds 1,5 week geen internet. Tele2 weet inmiddels wat het probleem is maar doet er niets mee. Ik heb ze meerdere malen gebeld. Ik moet telkens wachten. Dat doe ik nog steeds. Ik ben inmiddels overgestapt naar kpn.
-
Algemene indruk:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/Kwaliteit:
star
star
star
star
star
De mensen die daar aan de telefoon werken zijn hartstikke arrogant. Ze zeggen dat het wordt opgelost, maar dat gebeurt niet. Ik ben nu 20 telefoontjes verder, maar er is nog niets geregeld en ik kan incasso kosten gaan betalen. Uk neem nooit weer een abonnement bij Tele2.
-
Algemene indruk:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/Kwaliteit:
star
star
star
star
star
Service, oplossen van problemen, na komen van gemaakte afspraken en het sturen van juiste rekeningen staan niet in het woordenboek van TELE 2.
Ik heb meer dan 6 uur met Tele 2 aan de telefoon gezeten en twee klachten formulieren ingevuld. Oplossing? Nee. Het enige waar ze goed in zijn is verstoppertje spelen
-
Algemene indruk:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/Kwaliteit:
star
star
star
star
star
Al jaren betaald voor zeer slecht internet, het commentaar is dat ik dan een ander abonnement moet afsluiten waar ik dan weer een jaar aan vastzit, maar aan de problemen word niets gedaan.
-
Algemene indruk:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/Kwaliteit:
star
star
star
star
star
Slechte service en komen afspraken niet na. Heb 2 jaar lang voor een dienst betaald die ik niet heb afgesloten. Ik raad iedereen af om klant van Tele2 te worden.