Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Tele2 Hoofdkantoor Diemen

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Wisselwerking 58
1112 XS Diemen
Schrijf review
  • Blokkeren simkaart
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Bestellen
    Toon telefoonnummer
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Offerte aanvragen
  • Website
Places.nl niet geclaimd
Bedrijf is niet geclaimd
Eigenaar onbekend

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bewerking voorstellen via whatsapp
Bedrijfsvermelding aanpassen?
Pas je vermelding aan via WhatsApp
Scan de QR code om als bedrijfseigenaar je vermelding aan te passen.
Bekijk kaart van Tele2 Hoofdkantoor in Diemen

Onze bezoekers over Tele2 Hoofdkantoor in Diemen

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.6/10
    (1324 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    7%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.5/10
    (595 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.4/10
    (400 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.1/10
    (329 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Tele2 Hoofdkantoor in Diemen

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Klanten service totaal onvoldoende.
Als je een klacht heb dat je downloadsnelheid in de avond rond de 1,0 ligt en dal al sinds december krijg je een standaard mailtje dat het in de nacht van 12 op 13 januari opgelost zal worden .
Tot op de dag van vandaag nog steeds geen oplossing ondanks het invullen van klachten en vergoedingsformulieren.
Als dit de service is van TELE2...
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Er wordt veel beloofd maar weinig waargemaakt.
De dames/heren van de klantenservice zijn vriendelijk en attent maar lopen net als de klanten vast op chaos binnen het bedrijf.

Beleid bepaalt dat nieuwe klanten beter en eerder geholpen worden dan de zittende klanten,zoals bij omzetting naar 4G.

Schandelijk.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wordt een beetje moe van jullie het kastje naar de muur verhaal ik wil dat jullie contact met mij zoeken marcotepas@hotmail.com.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Het is gewoon het slechtste bedrijf wat er is, ben nu al 4 maanden bezig om 600 euro terug te krijgen, en niemand weet van iets. Ik hoor alleen maar ja is onderweg, maar toch geen 4 maanden? Dus nooit geen tele 2 meer! Als ze van jou geld moeten, komt er binnen een maand 40 euro incassokosten bij.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
geen contact mee te krijgen, er was geregeld dat zij contact zouden leggen met ons maar niets meer van gehoord.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik kan haast een boek uitbrengen van dit bedrijf. In het kort kloppen de voorwaarden niet. Ze houden zich niet aan de afspraak, klantenservice weet nooit iets van, want het gaat allemaal via het hoofdkantoor. Tot heden nog niet terug gebeld. Dit is het slechtste bedrijf dat er bestaat. Als jullie goed service willen is het hier niet te zoeken.Tip: betaal gewoon wat meer bij een ander, want dan heb je geen gedoe aan je hoofd!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
De administratie van Tele2 is de meest klantonvriendelijke administratie die er is. Moet 400 euro betalen door een fout van Tele2.....geven ze ook toe en heb al op de mail een bericht dat ik deze niet hoef te betalen. Toch innen ze het van mijn bankrekening. Nog steeds is de fout niet hersteld!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb al 5 x gebeld met tele2 dat de simkaart de 3e simkaart niet werkt in mijn Samsung galaxy s4. En wil mijn abonnement op zeggen. Heb vanaf 22 oktober geen bereik meer kan niet bellen en Internet. Heb even tijdelijk een Samsung Galaxy S4 mini en daar doet de sim het wel in. Ik heb via internet aangevraagd om me terug te bellen maar wordt niet terug gebeld. Ik ben zo wel snel door mij bel bundel heen. Ik ben dus niet te spreken over de service van tele2 ze laten je in de kou staan. Ik zou ook geen vrienden aanraden om naar tele2 te gaan. Je kan nergens terecht in een winkel of zo en bellen schiet ook niet op. Is in behandeling nou sorry hoor maar ik kan niks met me telefoon nu en ben niet bereikbaar voor mensen. En als je belt sta je minimaal 30 min in de wacht maal 5 x . De oude sim 3 g doet het wel in het toestel alleen nu geblokkeerd. Dus stuur een oude 3 g sim op en ik kan tot april bellen en daarna op zeggen. Anders ben ik genoodzaakt dat ik andere stappen ga ondernemen. Ben er nu echt klaar mee wordt van kastje naar muur gestuurd. En inloggen lukt ook niet meer vlekkeloos. Dus hoop dat ik nu wat hoor van jullie!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Op geen enkele manier komen ze hun afspraken na! Niemand kan je echt verder helpen, terwijl je wel "mooie" brieven ondertekend krijgt van ene Thomas Wolters, verantwoordelijk voor marketing.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Kan al twee dagen niet bellen door interne fout van Tele2. Tele2 geeft aan dat er vier dagen staat voor het verhelpen van een "storing". Na vier eerdere beloftes niet nagekomen te zijn, durf ik zelfs daar niet meer op te hopen. Onwaarschijnlijk! Morgen abonnement opzeggen.