Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Tele2 Hoofdkantoor Diemen

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Wisselwerking 58
1112 XS Diemen
Schrijf review
  • Blokkeren simkaart
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Bestellen
    Toon telefoonnummer
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Offerte aanvragen
  • Website
Places.nl niet geclaimd
Bedrijf is niet geclaimd
Eigenaar onbekend

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bewerking voorstellen via whatsapp
Bedrijfsvermelding aanpassen?
Pas je vermelding aan via WhatsApp
Scan de QR code om als bedrijfseigenaar je vermelding aan te passen.
Bekijk kaart van Tele2 Hoofdkantoor in Diemen

Onze bezoekers over Tele2 Hoofdkantoor in Diemen

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    2.6/10
    (1324 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    7%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    2.5/10
    (595 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.4/10
    (400 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    3.1/10
    (329 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Tele2 Hoofdkantoor in Diemen

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Sinds 6 dagen hebben wij geen televisie, internet en telefoon.
Vele malen gebeld met klantenservice (een callcentrum in Groningen).
Die kunnen alleen melden dat er ergens een storing is en dat we maar moeten afwachten.
Verder geen enkele informatie/excuses. Wanneer je vraagt om een verantwoordelijke functionaris, dan mogen/kunnen ze die informatie niet geven.
Dit bedrijf functioneert totaal niet, niet in commercieel opzicht, en niet in technisch opzicht.
Ik heb inmiddels een andere provider gezocht.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Totale onbegrip/medewerking/inleving .Vraag of er een monteur kan komen , lig op bed , nierkankeroperatie . Heb alleen de t v ? Moet 3/5 dagen wachten wordt opgestuurd.Kunnen geen uitzondering maken , ook niet als je zo afhankelijk ben, mag dus naar het plafond gaan liggen kijken.Internet hetzelfde berichtjes van s'morgens komen laat in de middag binne GEEN INTERNET,GEEN T V . Betaal van af 1998 het complete pakket 65?nu . Kan ook geen manager spreken of een andere verantwoordelijke. Heb alleen de T V voor afleiding en zelfs dat wordt je ontnomen door TELE2.Vraag me af hoe u / jullie het zelf zouden vinden in die situatie. Tele 2 wordt bedankt voor de geweldige service en medewerking,maar niet heus. Een hele ontevreden en verdrietige klant
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
7 dagen zonder verbinding elke dag bellen ja je moet afwachten!!

Slecht bedrijf!!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Sinds eind augustus aan het proberen een abonnement te verlengen gaat niet omdat er iets vaststaat in het systeem. Hoofdkantoor zou dit n maand geleden gaan oplossen maar nog niets. Wordt vooral spuugzat van alle beloften die door de tientallen medewerkers ad telefoon worden gedaan. Die er vast op getraind zijn passief agressief te reageren terwijl de klant koning is( zeker omdat ea bij hen ligt) belachelijk dat je nooit verder komt dan de telefoonmuts, supervisors zijn niet te bereiken, de afdeling die het voor ons zou moeten oplossen (order management) niet te bereiken echt superslecht en asociaal hoe je behandeld wordt. Ben er nu klaar mee. Wat een *%#^bedrijf.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Heel heel heel veel gedoe gehad met doorgeven van een verhuizing. Ook de klantenservice kunnen ze weg doen. Die mogen je toch niet fatsoenlijk helpen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Geen enkel empathisch vermogen heeft dit bedrijf m.b.t. klacht en klant.
advies van honderden leden.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Storing van tv voor de 2de keer in 14 dagen.
Bij de 1ste storing was dit verholpen na 3 dagen.
Nu na 14 dagen dezelfde storing, 't duurt al 10 dagen en is de storing naar t hoofdkantoor doorgestuurd?
Hoofdkantoor kun je niet bereiken, wel de klantenservice , maar die weten niets.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Na drie maanden geen internet op mijn mobiel beoordeel ik Tele-2 als onbetrouwbaar.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik ben nu anderhalve week afgesloten voor een bedrag van mijn factuur uit november 2015. Heb al meer dan 10x een betaalbewijs gestuurd en heel vaak contact gehad met de klantenservice. Die beloven van alles zoals u wordt door de financiële afdeling teruggebeld, u wordt binnen 2 uur weer aangesloten of dat ik moet wachten dat het opgelost wordt. Het bedrag is al eens bij incassobureau geweest en deze heeft het dossier gesloten omdat het bedrag al betaald was aan Tele2. Elke keer als je de klantenservice belt moet je weer heel je verhaal doen. Ze beloven maar van alles maar er gebeurd niks. Heb zelfs een klachtenformulier ingevuld maar wordt ook weer niet teruggebeld. Dit bedrijf liegt en bedriegt alleen maar. Servicegericht zijn ze al helemaal niet. Ben nu genoodzaakt om met een advocaat dit te gaan oplossen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Waardeloos geregeld! Beloven veel maar komt niks van terecht. Binnen drie weken zou ik het geld terug krijgen ,nu 5 maand later na veel bellen en boze brieven nog steeds geen geld. Niet meer met ze in zee gaan zou ik zeggen.