-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Sinds 6 dagen hebben wij geen televisie, internet en telefoon.
Vele malen gebeld met klantenservice (een callcentrum in Groningen).
Die kunnen alleen melden dat er ergens een storing is en dat we maar moeten afwachten.
Verder geen enkele informatie/excuses. Wanneer je vraagt om een verantwoordelijke functionaris, dan mogen/kunnen ze die informatie niet geven.
Dit bedrijf functioneert totaal niet, niet in commercieel opzicht, en niet in technisch opzicht.
Ik heb inmiddels een andere provider gezocht.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Totale onbegrip/medewerking/inleving .Vraag of er een monteur kan komen , lig op bed , nierkankeroperatie . Heb alleen de t v ? Moet 3/5 dagen wachten wordt opgestuurd.Kunnen geen uitzondering maken , ook niet als je zo afhankelijk ben, mag dus naar het plafond gaan liggen kijken.Internet hetzelfde berichtjes van s'morgens komen laat in de middag binne GEEN INTERNET,GEEN T V . Betaal van af 1998 het complete pakket 65?nu . Kan ook geen manager spreken of een andere verantwoordelijke. Heb alleen de T V voor afleiding en zelfs dat wordt je ontnomen door TELE2.Vraag me af hoe u / jullie het zelf zouden vinden in die situatie. Tele 2 wordt bedankt voor de geweldige service en medewerking,maar niet heus. Een hele ontevreden en verdrietige klant
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
7 dagen zonder verbinding elke dag bellen ja je moet afwachten!!
Slecht bedrijf!!!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Sinds eind augustus aan het proberen een abonnement te verlengen gaat niet omdat er iets vaststaat in het systeem. Hoofdkantoor zou dit n maand geleden gaan oplossen maar nog niets. Wordt vooral spuugzat van alle beloften die door de tientallen medewerkers ad telefoon worden gedaan. Die er vast op getraind zijn passief agressief te reageren terwijl de klant koning is( zeker omdat ea bij hen ligt) belachelijk dat je nooit verder komt dan de telefoonmuts, supervisors zijn niet te bereiken, de afdeling die het voor ons zou moeten oplossen (order management) niet te bereiken echt superslecht en asociaal hoe je behandeld wordt. Ben er nu klaar mee. Wat een *%#^bedrijf.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Heel heel heel veel gedoe gehad met doorgeven van een verhuizing. Ook de klantenservice kunnen ze weg doen. Die mogen je toch niet fatsoenlijk helpen.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Geen enkel empathisch vermogen heeft dit bedrijf m.b.t. klacht en klant.
advies van honderden leden.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Storing van tv voor de 2de keer in 14 dagen.
Bij de 1ste storing was dit verholpen na 3 dagen.
Nu na 14 dagen dezelfde storing, 't duurt al 10 dagen en is de storing naar t hoofdkantoor doorgestuurd?
Hoofdkantoor kun je niet bereiken, wel de klantenservice , maar die weten niets.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Na drie maanden geen internet op mijn mobiel beoordeel ik Tele-2 als onbetrouwbaar.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ik ben nu anderhalve week afgesloten voor een bedrag van mijn factuur uit november 2015. Heb al meer dan 10x een betaalbewijs gestuurd en heel vaak contact gehad met de klantenservice. Die beloven van alles zoals u wordt door de financiële afdeling teruggebeld, u wordt binnen 2 uur weer aangesloten of dat ik moet wachten dat het opgelost wordt. Het bedrag is al eens bij incassobureau geweest en deze heeft het dossier gesloten omdat het bedrag al betaald was aan Tele2. Elke keer als je de klantenservice belt moet je weer heel je verhaal doen. Ze beloven maar van alles maar er gebeurd niks. Heb zelfs een klachtenformulier ingevuld maar wordt ook weer niet teruggebeld. Dit bedrijf liegt en bedriegt alleen maar. Servicegericht zijn ze al helemaal niet. Ben nu genoodzaakt om met een advocaat dit te gaan oplossen.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Waardeloos geregeld! Beloven veel maar komt niks van terecht. Binnen drie weken zou ik het geld terug krijgen ,nu 5 maand later na veel bellen en boze brieven nog steeds geen geld. Niet meer met ze in zee gaan zou ik zeggen.