-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
17-3 -23 mijn toestelkrediet afgelost in de tele2 app i.v.m hypotheekaanvraag. Na 1 week nog niet afgemeld bij BKR. Chatten is 28- 2 bij beheer gelegd na het weekend nog niets bekend mee bezig. Maandag over en weer gechat. Zou binnen 48 uur geregeld zijn. Dus nog niets deze morgen gebeld of ze een brief konden opmaken voor de hypotheek aannvraag dat het betaalt is maar vanwege een technisch probleem het niet kan. Zegt hij ik kan niet klakkeloos een brief via e-mail sturen. Je moet gewoon afwachten. Bij de ING was er ook een probleem dat hebben ze handmatig binnen 1 dag opgelost. Na het lezen van de revieuws vrees ik het ergste.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Niet te bereiken, er staat een mailadres op hun site. Die helemaal niet klopt.
Mail komt dus niet aan, dus krijg bericht van de mail waakhond. Onbereikbaar.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Het hoofdkantoor krijg je niet te pakken alleen een paar geprogrammeerde mensen die nergens inzicht in hebben en je niet eens met hun meerdere kunnen doorverbinden. Ik heb op 23 september een bedrag van €96,71 betaald maar ze zeggen dat ze het niet hebben ontvangen. Ik heb dus in hun ogen niet betaald. Ik moest perse een formulier met een printscreen van mijn betaling toesturen voordat ze ermee aan de slag gingen. Gisteravond is mijn tv signaal afgesloten en met mijn vaste telefoon kan ik alleen hen bellen. De klantenservice zegt dat e-mails niet worden gelezen dus ik hoef niet te mailen.
Vandaag met behulp van de gemeente het formulier verstuurd met betalingsbewijs, *** bedrijf.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
De klantenservice van dit bedrijf is zo superslecht, ik raad iedereen af om met bij dit bedrijf een dienst af te nemen. Communicatie is niet mogelijk, het enigste wat ze zeggen is dat je moet betalen, ook als het een onterechte factuur is. Argumenten worden niet gehoord en niets mee gedaan. En anders luiten we je toch af zeggen ze dan. Niet omdat het moet, maar omdat het kan. Ppfffff echt nooit zaken doen met dit bedrijf
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Op 3 mei een bericht gehad dat mijn dossier ( de hele zaak loopt al vanaf 18 augustus 2016) met voorrang behandeld zou worden. Niet dus. Is weer een van de zoethoudertjes als er betaald moet worden.
K.......bedrijf waar je nooit een abonnement moet afsluiten.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Slechte service word niet gereageerd wel betalen maar geen diensten ik klaag jullie aan wegens diefstal ik doe straks aangifte.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
-
Prijs/Kwaliteit:
star
star
star
star
star
-
Algemene indruk:
star
star
star
star
star
Ik vind tele2 zeer,zeer slecht bereikbaar, mijn moeder heeft tele2 tv, internet en telefoon nu is het zo dat ze niets meer heeft vooral geen telefoon terwijl dat juist zeer urgent is ze namelijk 87 en zeer slecht te been. Huishoudelijke hulp heeft ze, maar ze kan niemand bellen en ze kan ook niet gebeld worden. Er is ook geen telefoon nummer te vinden van tele2, tenminste geen werkend nummer. Ik vind dat een zeer slecht iets zelfs ontoelaatbaar want hoe kan ik mijn moeder nu bereiken.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Wat een ongelooflijk k bedrijf is dit zeg. Ze zijn al 6 weken bezig mijn simkaart te activeren maar nog geen succes. Allemaal beloften die niet worden nagekomen. Service techniek en medewerkers verdienen absoluut niet meer dan een 1. Ga alstublieft nooit met dit bedrijf in zee en bespaar u zelf een boel ellende...
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Waardeloos!
Een abbo afsluiten gaat makkelijk, maar ervan afkomen wanneer er geen bereik is.......
Ben hier al 5!!!!!!! weken mee bezig, maar krijg smoes na smoes. Thuis heb ik alles van tele2 en geloofd u mij......De klantenservice is fantastisch, jammer dat zei nergens bevoegdheid voor hebben. Mailtje, mailtje, mailtje naar hoofdkantoor en dan hoor je nog niets!!!!!
De voorwaarde die Tele2 toezendt (dekkingsonderzoek) kloppen ook niet met hetgeen wat zij zelf hanteren!. Na 5 weken en bewezen ben ik het spuugzat! Aan de medewerkers van Tele2 ligt het zeker niet, deze doen altijd hun uiterste best!
GJ. Zwalue
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Zeer slechte service. Afspraken worden niet nagekomen en de telefoon (al jaren klant van dit absurde bedrijf, Tele2) wordt zomaar afgesloten, terwijl er een NOODOPROEP SYSTEEM aan gekoppeld is!
Dit geeft levensgevaarlijke situaties en men vertikt het om direct actie te ondernemen!
Zelfs wanneer het probleem is ontstaan door de provider, moet je dagen wachten op een antwoord, laat staan een oplossing!