One of the worst social institutions in the Netherlands. Totally incompetent workers which dont seem to know how to handle documents and make notes so they wont have to process everything over again if you send them another new document. They claim it takes another 6 weeks to review the new document since they always have to review all documents sent. I dont know why they are doing it this way but know I can understand why they are all stressed out and have such a huge workload. The system is unoptimized and neither friendly to emplyoee nor customer.
Karina Telimian
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Beste DUO, ik heb een mail gestuurd over informatie van studiefinanciering voor mijn kinderen, 16-07 ze worden 18 jaar. Hoe kan ik studiefinanciering en ov-kaart aanvragen? Hoe kom ik aan deze informatie?
Anonieme Gebruiker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Dit is belachelijk probeer al een paar dagen te bellen op verschillende tijdstippen en iedere keer weer 30 min wachten, dan klopt er toch iets niet.
Zo kan ik het probleem ook nooit oplossen.
alsof wij verder niks te doen hebben,maar als het straks toch fout is dan kunnen ze je wel bereiken.
heel vervelend.
Iris
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Wow, iedereen mengt zich in en heeft blijkbaar niets te doen, maar weten doen ze nog minder... Wat een verspilling van ons belastinggeld... Zonde en ik schaam me ervoor!
Anonieme Gebruiker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Bereikbaarheid is om te huilen. Sowieso alleen maar door de weeks bereikbaar tot 17.00 uur. Alsof ik dan niet op school zit..
Dan heb je eens een dag vrij en ga je aan het bellen. Nou, plan maar twee dagen vrij. Vanochtend begonnen en je krijgt meteen te horen dat de wachttijd 30 minuten is.
Later nog maar eens proberen. Weer 30 minuten.
Eind van de middag voor de derde keer proberen; weer 30 minuten. Het gekke is; na 5 minuten zegt het bandje; nog 25 minuten. Na 10 minuten nog 23 minuten, maar na 15 minuten in de wacht is het weer 30 minuten. Zit nu 20 minuten in de lijn en hij blijft maar 30 minuten zeggen.
En de reden dat ik bel is omdat hun administratie niet op orde is. Blijkbaar is de bereikbaarheid net zo goed als hun administratie. Als het DUO een drol is, spoel ik deze graag door.