Gordijnen besteld, werden heel snel geleverd. Na het ophangen (dezelfde dag) bleek dat in één van de gordijnen een grote vlek zit. Direct gemaild met foto's. Sindsdien radiostilte. Nogmaals een mail gestuurd, klantenservice is onbereikbaar. Het telnr doet het niet. Filiaal heeft blijkbaar geen eigen telnr. Ik krijg gewoon geen contact, waardeloos!
Sander
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Rolgordijnen besteld, lever tijd 5 werkdagen. 7 werkdagen verder nog niks gehoord.
Vloerbedekking gekocht met leg service, hoge voorrijkosten, en lijmen kosten een vermogen anders vervalt de garantie, máár het leggen is gratis. (We hebben dus geen garantie). Dan krijg je pas de avond van te voren te horen hoe laat er gelegd word, in een normale werkweek dus niet op zaterdag. Mits je een huisman/vrouw bent is dit vaak lastig. Dan krijg je het mailtje, we komen leggen tussen 10u-15u... werkelijk....
je maakt toch niet de agenda voor het leggen pas de avond van tevoren. Idioot bedrijf.