Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Kwantum hoofdkantoor Tilburg

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Belle van Zuylenstraat 10
5032 MA Tilburg
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Offerte aanvragen
  • Website

Informatie over Kwantum hoofdkantoor in Tilburg

klein-en groothandel in woninginrichtingsartikelen in de ruimste zin

Places.nl niet geclaimd
Bedrijf is niet geclaimd
Eigenaar onbekend

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Kwantum hoofdkantoor in Tilburg

Onze bezoekers over Kwantum hoofdkantoor in Tilburg

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.6/10
    (157 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    32%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.3/10
    (69 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    2.8/10
    (47 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    5.1/10
    (41 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Kwantum hoofdkantoor in Tilburg

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Traag in beantwoording, onvolledige en incorrecte antwoorden, onvriendelijk
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Zo slecht bereikbaar
Leveren niet waar ik wel voor heb betaald
Echt nooit meer laminaat daar kopen en laten leggen
Oplichters!!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Waardeloos 4 keer uur in de wacht nog geen contact 30 januari iets besteld het is nog niet eens bij de vervoerder koop hier nooit weer iets onbetrouwbaar
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Waardeloos, als je na anderhalf uur een klantenservice aan de lijn krijgt, is er geen service en bieden ze geen oplossing. Zelfs een bevestiging per mail van hetgeen ze zeggen is teveel gevraagd.mail wordt niet beantwoord, en als je dan na een eeuwigheid telefonisch contact hebt, is het voor niets geweest
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Bij Kwantum bruine trapbekleding gekocht, hele bedrag moest betaald worden(600€) Bij levering was het grijs. Retour met stoffeerders. Daarop geen telefonisch contact kunnen krijgen. Naar winkel, na overleg zou toch die bedekking gelegd worden. Weer nieuwe planning. Op afgesproken dag, kwam niemand opdagen. 4x gebeld met Klantenservice, telkens tot hooguit 33 minuten in de wacht gestaan, toen zelf maar verbinding verbroken. E-mails gestuurd.Slechte review gegeven op site. Daarna kreeg ik na 33 minuten contact klantenservice. Deze kon geen antwoorden geven, waarom geen antwoord op telefoontjes, op e-mails, waarom ben ik niet ingelicht. Wel wist hij dat de stoffeerder niet geweest was omdat hij de betreffende rol niet kon vinden. Ik werd NIET op de hoogte gebracht. Slecht! Nu afspraak dat Klantenservice het uitzoekt. En plant nieuwe afspraak a.s dinsdag in. Misschien spoedbestelling nieuwe vloerbedekking trap. Ben benieuwd of hij zijn afspraak nakomt tot nu toe niet betrouwbaar die klantenservice
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
vandaag 18 juni zou er tussen 8 en 12 uur de vloer gelegd worden.
Om 12.30 sms ze komen tussen 14.00 en 15.00 uur.
14.30 kwam er eindelijk iemand. Ondertussen vanaf 7.45 tot 14.30 uur in een leeg huis gezeten te hebben de vloer moest nl schoon blijven.
Men was half met de huiskamer bezig en bleken er 2 gaten in het zeil te zitten en er werd dus gestopt.
Hfd kantoor Tilburg gebeld en men kon pas 9 juli weer leveren, terwijl de verhuiswagen 21 juni alles over brengt en op 23 juni de sleutel van het oude huis ingeleverd diende te worden.
Zeer vervelend werd enkele keren herhaald maar hadden verder geen oplossing.
Ging dus al zeer slecht met de stoffeerder die niet kwam tijdens de afspraak en niet de moeite heeft genomen eerder een sms te sturen.
Dus service ZEER slecht van Kwantum!!!!!!!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
31-1-2017 2 gordijnen besteld, fil. Leidschenveen
referentie-nrs. 438481096 en 438483096 (Ordernr. 0102096_BU)

15-2-2017 deze gordijnen opgehaald, thuis gepast en 1gordijn teruggebracht, bon nr 803407, (ref. 438481096) omdat hoogte te groot was en erg onregelmatig bovendien.

2x gebeld naar klantenservice: waar blijft het gewijzigde/ verbeterde gordijn! op resp. 8 maart en op 20 maart. Zeer onbevredigend gesprek gevoerd met Miranda. Zij vraagt mij contact op te nemen met het betr. filiaal. Aangezien ik niet voor de zoveelste keer naar mevr.Safeta wil bellen om met een kluitje in het riet te worden gestuurd vraag ik haar om dit voor mij te doen en e.e.a. op te lossen. Vanaf 31-1 wachten wij nu al totaal 7 (zeven) weken. Als ik morgen nog niets van jullie heb gehoord overweeg ik te gaan klagen bij de branche-organisatie (v.h. CBW) en RADAR.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Hier werkt fijn personeel, ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Raad het iedereen aan.