Onze bezoekers over Kwantum hoofdkantoor in Tilburg
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
3.6/10
(157 beoordelingen)
Telefonische bereikbaarheid
starstarstarstarstar
32%
bereikbaar
Algemene indruk
starstarstarstarstar
3.3/10
(69 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
2.8/10
(47 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
5.1/10
(41 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over Kwantum hoofdkantoor in Tilburg
Joris
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Traag in beantwoording, onvolledige en incorrecte antwoorden, onvriendelijk
Familie Knots
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Zo slecht bereikbaar
Leveren niet waar ik wel voor heb betaald
Echt nooit meer laminaat daar kopen en laten leggen
Oplichters!!!
Jan Ottens
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Waardeloos 4 keer uur in de wacht nog geen contact 30 januari iets besteld het is nog niet eens bij de vervoerder koop hier nooit weer iets onbetrouwbaar
Cisca
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Waardeloos, als je na anderhalf uur een klantenservice aan de lijn krijgt, is er geen service en bieden ze geen oplossing. Zelfs een bevestiging per mail van hetgeen ze zeggen is teveel gevraagd.mail wordt niet beantwoord, en als je dan na een eeuwigheid telefonisch contact hebt, is het voor niets geweest
Marleen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Bij Kwantum bruine trapbekleding gekocht, hele bedrag moest betaald worden(600€) Bij levering was het grijs. Retour met stoffeerders. Daarop geen telefonisch contact kunnen krijgen. Naar winkel, na overleg zou toch die bedekking gelegd worden. Weer nieuwe planning. Op afgesproken dag, kwam niemand opdagen. 4x gebeld met Klantenservice, telkens tot hooguit 33 minuten in de wacht gestaan, toen zelf maar verbinding verbroken. E-mails gestuurd.Slechte review gegeven op site. Daarna kreeg ik na 33 minuten contact klantenservice. Deze kon geen antwoorden geven, waarom geen antwoord op telefoontjes, op e-mails, waarom ben ik niet ingelicht. Wel wist hij dat de stoffeerder niet geweest was omdat hij de betreffende rol niet kon vinden. Ik werd NIET op de hoogte gebracht. Slecht! Nu afspraak dat Klantenservice het uitzoekt. En plant nieuwe afspraak a.s dinsdag in. Misschien spoedbestelling nieuwe vloerbedekking trap. Ben benieuwd of hij zijn afspraak nakomt tot nu toe niet betrouwbaar die klantenservice
Marrie
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
vandaag 18 juni zou er tussen 8 en 12 uur de vloer gelegd worden.
Om 12.30 sms ze komen tussen 14.00 en 15.00 uur.
14.30 kwam er eindelijk iemand. Ondertussen vanaf 7.45 tot 14.30 uur in een leeg huis gezeten te hebben de vloer moest nl schoon blijven.
Men was half met de huiskamer bezig en bleken er 2 gaten in het zeil te zitten en er werd dus gestopt.
Hfd kantoor Tilburg gebeld en men kon pas 9 juli weer leveren, terwijl de verhuiswagen 21 juni alles over brengt en op 23 juni de sleutel van het oude huis ingeleverd diende te worden.
Zeer vervelend werd enkele keren herhaald maar hadden verder geen oplossing.
Ging dus al zeer slecht met de stoffeerder die niet kwam tijdens de afspraak en niet de moeite heeft genomen eerder een sms te sturen.
Dus service ZEER slecht van Kwantum!!!!!!!
15-2-2017 deze gordijnen opgehaald, thuis gepast en 1gordijn teruggebracht, bon nr 803407, (ref. 438481096) omdat hoogte te groot was en erg onregelmatig bovendien.
2x gebeld naar klantenservice: waar blijft het gewijzigde/ verbeterde gordijn! op resp. 8 maart en op 20 maart. Zeer onbevredigend gesprek gevoerd met Miranda. Zij vraagt mij contact op te nemen met het betr. filiaal. Aangezien ik niet voor de zoveelste keer naar mevr.Safeta wil bellen om met een kluitje in het riet te worden gestuurd vraag ik haar om dit voor mij te doen en e.e.a. op te lossen. Vanaf 31-1 wachten wij nu al totaal 7 (zeven) weken. Als ik morgen nog niets van jullie heb gehoord overweeg ik te gaan klagen bij de branche-organisatie (v.h. CBW) en RADAR.
Lia
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Hier werkt fijn personeel, ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Raad het iedereen aan.