Onze bezoekers over Bristol Hoofdkantoor in Eindhoven
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
3.8/10
(145 beoordelingen)
Telefonische bereikbaarheid
starstarstarstarstar
30%
bereikbaar
Algemene indruk
starstarstarstarstar
3.4/10
(60 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
3.8/10
(47 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
4.2/10
(38 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over Bristol Hoofdkantoor in Eindhoven
cj de winter
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
niet telefonisch te bereiken en als je een mail stuurt wordt dat volgens de website met zo n 2 d beantwoord heb de mail op 17 augustus al gestuurd en nog een op de 22e augustus
Nathalie Van stijn
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Het gaat mij nu vooral om antwoord krijgen. Via mail/contactformulier en Facebook geen reactie. Misschien via deze weg?
Binnen 1 week de K3 schoenen van mn dochter stuk. Ik hoop dit gewoon netjes met bristol op te lossen. Moeten ze wel reageren. Ik wacht nog even af.
Lambertus De Jong
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ervaring met Bristol is slecht wordt steeds doorverbonden maar krijg niemand aan de lijn terwijl ik een klacht / vraag hebt ,hebben anderhalf jaar terug een winkeliersprijs van €50,00 gewonnen en was vijf jaar geldig en wilden hem nu verzilveren stond er niets op werd er gezegt terwijl wij hem nooit gebruikt hebben .
Anonieme Gebruiker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
de winkel wordt leeg gehaald , je neemt contact op , tot onze souht zijn al onze lijnen bezet nog even aan de lijn te blijven !
zulke bedrijven mot je in verlegenheid brengen
SJ Giessen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Sorry heel slecht. Normaal leuke winkel. Maar het hoofdkantoor reageert heel slecht na een vraag van mij. Echt onvoorstelbaar.
Christa Kienen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik wil Nicole bedanken dat ze mijn pakketje met liefde heeft ingepakt. Ik ben er super blij mee bedankt Nicole
Kicky Adriaens
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Heb geen ervaring met het hoofdkantoor. Wil wel kwijt dat we vandaag in filiaal Meerssen Limburg geweldig goed geholpen werden Vriendelijk- geduldig-deskundig!!! Zelden in een zaak de laatste tijd zo ontvangen Chapeau zeggen ze in Maastricht!!! M.vr.gr Kicky Adriaens-Smeets
Asmaa Abbou
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik heb een paar schoenen gekocht bij de Bristol helaas ging de rits van de schoen kapot daarom ben ik terug gegaan naar de winkel en dit 4 keer bij de 4e keer eiste ik mijn geld terug en dat weigerde ze. Ze begon heel geïrriteerd te reageren met ben je er alweer?! Hier heb ik geen zin in!!! We begonnen te discussiëren ze schold mij uit met kut wijf, donder op ik vroeg haar om de baas te spreken vertelde zij mij dat zij de baas was en dat ik dus niks te zeggen heb
Johan W
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik wil een klacht via de mail achterlaten om dat de betreffende manager mijn klacht niet serieus neemt maar helaas dat blijkt dus onmogelijk. Verder heb ik in een half jaar tijd 2 paar schoenen moeten terugbrengen met gebroken zolen en gaten. 2e keer bij Bristol in Almere buiten kreeg ik niks terug omdat ik blijkbaar verkeerd op de schoenen loop. En als ik betere kwaliteit wil moet ik maar duurdere schoenen kopen. Wist niet dat de managers bij Bristol ook gediplomeerd podoloog zijn en mijn duurdere schoenen moeten verkopen. Al met al slechte kwaliteit en zeer slechte klacht afhandeling. Ik raad mijn vrienden , kennissen en familie deze zaal van harte af!
Michel Beijen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Wanneer men het hoofdkantoor belt met een klacht wordt je direct doorverwezen naar de winkelmanager of rayonmanager. Ze hebben geen klachtenafdeling voor de klant als je er niet uitkomt met eerder genoemde rayon/manager. Al met al een vreemde constructie.