Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Bristol Hoofdkantoor Eindhoven

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Noord Brabantlaan 267
5652 LD Eindhoven
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Offerte aanvragen
  • Website

Informatie over Bristol Hoofdkantoor in Eindhoven

Exploitatie van detailhandelszaken in schoenen en textiel, tevens groothandel

Places.nl niet geclaimd
Bedrijf is niet geclaimd
Eigenaar onbekend

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Bristol Hoofdkantoor in Eindhoven

Onze bezoekers over Bristol Hoofdkantoor in Eindhoven

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.8/10
    (145 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    30%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.4/10
    (60 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.8/10
    (47 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.2/10
    (38 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Bristol Hoofdkantoor in Eindhoven

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
niet telefonisch te bereiken en als je een mail stuurt wordt dat volgens de website met zo n 2 d beantwoord heb de mail op 17 augustus al gestuurd en nog een op de 22e augustus
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Het gaat mij nu vooral om antwoord krijgen. Via mail/contactformulier en Facebook geen reactie. Misschien via deze weg?

Binnen 1 week de K3 schoenen van mn dochter stuk. Ik hoop dit gewoon netjes met bristol op te lossen. Moeten ze wel reageren. Ik wacht nog even af.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ervaring met Bristol is slecht wordt steeds doorverbonden maar krijg niemand aan de lijn terwijl ik een klacht / vraag hebt ,hebben anderhalf jaar terug een winkeliersprijs van €50,00 gewonnen en was vijf jaar geldig en wilden hem nu verzilveren stond er niets op werd er gezegt terwijl wij hem nooit gebruikt hebben .
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
de winkel wordt leeg gehaald , je neemt contact op , tot onze souht zijn al onze lijnen bezet nog even aan de lijn te blijven !

zulke bedrijven mot je in verlegenheid brengen
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Sorry heel slecht. Normaal leuke winkel. Maar het hoofdkantoor reageert heel slecht na een vraag van mij. Echt onvoorstelbaar.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik wil Nicole bedanken dat ze mijn pakketje met liefde heeft ingepakt. Ik ben er super blij mee bedankt Nicole
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Heb geen ervaring met het hoofdkantoor. Wil wel kwijt dat we vandaag in filiaal Meerssen Limburg geweldig goed geholpen werden Vriendelijk- geduldig-deskundig!!! Zelden in een zaak de laatste tijd zo ontvangen Chapeau zeggen ze in Maastricht!!! M.vr.gr Kicky Adriaens-Smeets
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik heb een paar schoenen gekocht bij de Bristol helaas ging de rits van de schoen kapot daarom ben ik terug gegaan naar de winkel en dit 4 keer bij de 4e keer eiste ik mijn geld terug en dat weigerde ze. Ze begon heel geïrriteerd te reageren met ben je er alweer?! Hier heb ik geen zin in!!! We begonnen te discussiëren ze schold mij uit met kut wijf, donder op ik vroeg haar om de baas te spreken vertelde zij mij dat zij de baas was en dat ik dus niks te zeggen heb
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik wil een klacht via de mail achterlaten om dat de betreffende manager mijn klacht niet serieus neemt maar helaas dat blijkt dus onmogelijk. Verder heb ik in een half jaar tijd 2 paar schoenen moeten terugbrengen met gebroken zolen en gaten. 2e keer bij Bristol in Almere buiten kreeg ik niks terug omdat ik blijkbaar verkeerd op de schoenen loop. En als ik betere kwaliteit wil moet ik maar duurdere schoenen kopen. Wist niet dat de managers bij Bristol ook gediplomeerd podoloog zijn en mijn duurdere schoenen moeten verkopen. Al met al slechte kwaliteit en zeer slechte klacht afhandeling. Ik raad mijn vrienden , kennissen en familie deze zaal van harte af!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Wanneer men het hoofdkantoor belt met een klacht wordt je direct doorverwezen naar de winkelmanager of rayonmanager. Ze hebben geen klachtenafdeling voor de klant als je er niet uitkomt met eerder genoemde rayon/manager. Al met al een vreemde constructie.