Begin februari heb ik vanuit het buitenland een auto in Enschede prepaid gereserveerd. Toen ik 's ochtends bij Hertz aankwam was de zaak nog gesloten. Bij een tankstation ernaast kreeg ik te horen dat deze locatie was opgedoekt, en gaven me een nummer van Hertz in Deventer.
De Hertz in Deventer was bijzonder niet-behulpzaam. Hun houding kwam er op neer dat ik een auto nodig had, dus moest ik maar zelf kijken of en hoe ik in Deventer kon komen. Het was immers niet hun probleem.
Dat ik de auto had gehuurd omdat ik (a) geen vervoer heb (b) ergens op tijd most zijn, kwam niet in hun op. Ik huur vaker auto's, en in dit soort situaties zou ik verwachten dat, of ze iemand sturen om de klant op te vangen (met of zonder auto) of tenminste een duidelijk bericht op de deur zetten met wat de klant moet doen. Maar niks.
Het zal niet verbazen dat ik mijn afsprak niet heb gehaald en uiteindelijk een auto bij Europcar heb moeten boeken.