Na de goede telefonische ondersteuning bij een probleem welke mij verzocht even langs de winkel te gaan om het probleem definitief op te lossen werd ik daar onbeschoft de deur gewezen omdat ze mijn identiteit niet konden bevestigen.
Naast het feit dat ze mijn identiteit ook op 100 andere manieren kunnen verifieëren, hadden ze ook iets vriendelijker de deur kunnen wijzen en me niet direct hoeven te beschuldigen dat ik probeerde fraude te plegen omdat ik de telefoon wel op de hoek van de straat had gevonden.
Telefonisch, 5 sterren. Face to face krijgt deze winkel 1 ster puur vanwege het feit dat ze zo onbeschoft waren.
Ronald
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Mijn ervaring is héél erg slecht met Vodafone. Ik heb een abonnement bij Vodafone, helaas, en ik heb telkens dezelfde probleem met mijn
toestel. Ik heb m'n telefoon nu al 5 keer ter reparatie aangeboden, maar telkens komt hetzelfde probleem terug. Bij Vodafone hadden ze me bij de tweede keer al vermeld dat als het nogmaals gebeurd ik in aanmerking kwam voor een telefoonruil. Na 5 keer opsturen en telkens beloftes te moeten geloven, gebeurd er helemaal niets. Ik ben zelfs in staat om er een rechtszaak van te maken. Ik heb zelfs 2 complete telefoongesprekken opgenomen waarin ook duidelijke beloftes gemaakt worden, maar waar ook weer niet aan gehouden wordt.
Dus ik zeg: mensen neem a.u.b. geen Vodafone. Het is alleen maar ellende en problemen. Helaas kan ik er niet zomaar onderuit, maar kan en wil op deze manier heel veel mensen behoeden voor Vodafone.