Zaterdagmiddag 23 april: nummer getrokken: 118, nr 115 wordt geholpen. Duurt lang, dat is te verwachten op zaterdagmiddag. De nummers 116 en 117 reageren niet. Tot mijn verbazing zie ik een meisje dat na ons binnenkwam en waarvan ik gezien had dat zij nr. 119 had een medewerker aanschoot en geholpen werd. Vervolgens zei ik: wij hebben nr 118 dus? Waarop de medewerker zegt dat zij alleen maar even iets hoefde af te rekenen.
Mijn man (die blind is) en ik hebben bij elkaar meer dan 20 minuten staan wachten en hoefde alleen maar iets te vragen wat nog geen 5 minuten in beslag zou hebben genomen. Waarom nummers trekken als zg klanten voor kunnen gaan en het personeel niet let op het nummer. Ik was al boos en de maat was helemaal vol toen ik even later omkeek of het meisje geholpen was en zag dat betreffende medewerker weer een andere klant hielp. De Vodafone winkel Almelo krijgt van ons een dikke onvoldoende en Vodafone, waar mijn man een smartphone abbo wilde afsluiten (hij heeft al jaren een prepaid card) is een klant kwijt!!
Jolanda Jansen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Ik kan niet meer bellen, en mobiel zegt, niet aangesloten bij netwerk.
Terwijl ik een abonnement heb!
Ik kan niemand bereiken.
Robert
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ook al heb je het toestel niet bij hun gekocht of gekregen, ze helpen je graag op weg.