Er is totaal via mobiel geen contact te krijgen als je geen klant bent
Jan Bulsink
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik heb vandaag (dat kon gratis!) mijn simkaart laten omwisselen naar een nano-simkaart, omdat ik een nieuw toestel heb gekocht. Dat ging allemaal prima en snel. Thuis gekomen wil ik mijn nieuwe mobiel opstarten, maar het toestel vraagt om de pincode in te toetsen van mijn simkaart. Die ken ik niet. Ik probeer dus telefonisch contact te krijgen met de medewerker van de winkel in Doetinchem die mij geholpen heeft. Op geen enkele manier lukt dat; die winkel is niet telefonisch bereikbaar. Daarbij komt, dat ik een telefoontje met een centraal punt van Vodafone heb gepleegd, die 90 cent per minuut kost. Er zit niks anders op dan weer de fiets te pakken voor een tochtje naar de Doetinchemse winkel.