bij tel. consult ivm niet kunnen telebankieren ivm foute kleurcode wordt de telefoon er op gegooid !!!!
Henriette
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Wat heb ik me geërgerd aan deze manier van met klanten omgaan, de slechte contactmogelijkheden en het kastje naar de muurgebeuren. Dat alle medewerkers druk zijn kan gebeuren, dat men de klant verwijst naar het online-gebeuren is ook nog tot daaraan toe maar juist omdat dat niet kan omdat er een code/ww persoonlijk bij de bank moet worden opgehaald kunnen we dit online helemaal niet.
"Maakt u dan maar online een afspraak"; dat kan dus alleen als je wel een Mijn ING hebt en bellen moet je niet willen want er is alleen een telefoonnummer in Amsterdam!
Het kantoortje in Hardenberg heeft geen telefoon! Maar ook geen e-mailadres zodat je weet dat het bericht daar ook aankomt en niet in Amsterdam.
Zie ik iets over het hoofd of begin ik te dementeren?
Kasper
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Na een slecht hypotheekadvies, probeer ik opnieuw een afspraak te maken. Erg omslachtig. De eerste poging gestopt, vanwege de lange wachttijd. De tweede keer word ik eindeloos in de rij gezet om te worden doorverbonden. Het oude staatsbedrijf PTT was niet al te best, maar dit doet je terug verlangen naar oudere tijden. Ik stuur wel een brief via Post.nl!
Jan
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Heel slecht, het is een rommeltje, ze hebben geen oog voor de klant. Ze kijken hun gegevens niet door. Willen met notaris beslag leggen door hun fout, schandalig!
W. Nieborg
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik kan voor mijn vader (91!!) geen afspraak op het kantoor in Hardenberg. Kennelijk kan dit alleen via een nummer in Amsterdam. Het gaat om een financieel advies waar hij graag wil dat ik (zijn zoon) bij moet zijn. Blijkt niet mogelijk te zijn zonder gegevens, erg omslachtig. Deze gegevens heb ik niet voorhanden. Het gaat alleen om het maken van een afspraak.
J. Wieringa
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Altijd slecht bereikbaar, omdat er geen telefoonnummers beschikbaar zijn.