Zeer slecht!!! zijn al jaren klant maar laatste jaren hard achteruit gegaan .De openingstijden zijn niet actueel . al 3 keer aan de gesloten deur gestaan.algemeen nummer geeft openingstijden door!!!
heel slecht.
Dionne Keeris- Den otter
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Ik vind dit een heel slordig filiaal van ING Bank.
Ik bel met het hoofdkantoor om een verhuizing door te geven. Dit kan niet, dit moet op het filiaal zelf gebeuren, dus mijn moeder ging er heen. Ik de adressen opgeschreven, omdat ze het soms niet goed meer weet. Komt ze daar aan, moet er gelegitimeerd worden. Mijn moeder kan dit. Mijn vader zijn ID is verlopen. Er moet volgens de bankmedewerker een nieuwe aangevraagd worden. Mijn moeder, moeilijk lopend, met mijn vader in de rolstoel helemaal naar het gemeentehuis. Zij weer naar de bank met nieuwe ID, voor ruim 50 euro. Zegt een andere medewerker doodleuk dit had niet gehoeven! Mijn moeder heeft toen de wijziging doorgegeven. Prompt komt nog alle post op het oude adres. Zeer vermoeiend, vooral voor mensen van 86 en 83, die niet alles meer snappen. En al sinds jaar en dag klant zijn bij de ING. Heel slechte service!
Harry Spierings
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Je kunt ze bellen, maar na 45 minuten heb nog steeds niemand aan de lijn. Erg slecht!
Ik had een heel klein vraagje waar ik antwoord op wilde hebben. Maar helaas, en ze zijn ook niet op een ander nummer te bereiken. Waarom geeft een bank in Veghel alleen het algemene nummer van hun bank in Amsterdam?