-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Pearl Amstelveen stadshart. Slechte ervaring mee. Steeds ander personeel. Mijn klacht niet goed opgelost.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
walgelijk hoe er bij pearle met klanten wordt omgegaan, Vage kopjes op de factuur, zoals diversen. Dat blijken dan naderhand aanmeetkosten te zijn. Het lijkt mij niet meer dan normaal dat er voor je aan het aanmeten van contactlenzen vantevoren hoort wat de kosten zijn. Nee dat doet Pearlke niet. Ze presenteren een belachelijk hoge factuur en als je dan naar details vraagt en waarom er niet vooraf de prijs van het aanmeten en de lenzen kosten wordt er doodleuk gezegd dat ik maar op de site had moeten kijken. Waardeloos hoe dit afgehandeld is. Ik zou nooit meer naar dit waardeloze bedrijf gaan waar het voornamelijk draait om zakken vullen, klantenservice, klachtenafhandeling en de klant is koning telt bij deze zakkenvyullers niet!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Zeer onbeschofte en klantonvriendelijke afhandeling van een klacht door ene Mariska van de klantenservice. Pearle - filiaal Leidsche Rijn Centrum - is ook heel lastig per mail te bereiken, wordt niet of veel te laat op gereageerd. Telefoontjes worden niet of veel te laat aangenomen. Ik koop er nooit meer iets!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Corina is moeilijk voor iedereen, Pearle in Kronenburg help je hier overheen,
De medewerkers begeleiden je goed, zo als het wettelijk moet.
De aandacht is voor de klant, en zij staan hiervoor garant.
Zij staan voor u klaar, maak een afspraak en de koffie staat klaar
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
April 2019 nieuwe brillen gekocht en nooit goed bevallen, maar dacht steeds ik moet wennen, ben verschillende keren terug geweest.
Was altijd bij Hans Anders en nooit geen problemen.
En hier vanaf het begin dus gebruik ik mijn oude bril. Toen kwam Corona tijd en ben ik thuis gebleven. Vandaag geweest en na de meting zei meneer: dus u komt voor een nieuwe bril, ik zei voor garantie? Hij wilde gewoon verkopen,
Zo slecht!!!
Nooit meer Pearle in Noordwijk voor mij en mijn gezin!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Geruime tijd geleden een bril besteld van ruim 700 euro. Vandaag maar eens geïnformeerd wanneer deze gereed is. Blijkt de bril spoorloos verdwenen. Hoofdkantoor en filiaal geven elkaar de schuld; fijn om daar als klant tussen te zitten. Voorlopig nog geen oplossing in het verschiet.
UPDATE: De filiaalmedewerkers gaan een nieuwe bril bestellen; dit duurt 3 weken !!! Zij geven nogmaals aan dat het probleem bij het hoofdkantoor ligt.
Vandaag contact gehad met dit hoofdkantoor. Onbehoorlijk en onprofessioneel behandeld; zij verwijzen door naar het filiaal. Van enige financiële tegemoetkoming zal geen sprake zijn; \"U hebt toch al gebruik gemaakt van de geldende winkelkorting (2e bril gratis)\". Contact met een leidinggevende was, zoals zo vaak bij zulke malafide klantenservices, niet mogelijk. SCHANDALIG !!!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Zeer matige service. Onervaren slecht communicerende personeelsleden in Almere.
Alles raakt zoekt komen afspraken niet na. Nooit nooit een bril daar aanschaven. Wat een waardeloos bedrijf!!!!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
L.S.
Mijn ervaring met Pearle Maassluis is zo slecht dat ik gewoon een klacht in wil dienen
In maart heb ik een nieuwe bril. Al snel bleek dat het rechter glas niet in orde was. na verschillende keren terug te zijn geweest en nieuwe metingen zijn gedaan was men in september/oktober toch van mening dat het glas niet goed was. na weken ging ik eens informeren bleek het glas zoek te zijn, stond wel als geleverd op. Nieuw glas besteld was het glas van de oude sterkte besteld. Nu weer een nieuw glas, ik heb een glas met lichte kleur is er weer een wit glas besteld. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik dit goed zat wordt want al weken kan ik met goed fatsoen de krant niet eens meer lezen.
Ik hoop ook dat hier iets mee wordt gedaan want al prijst Jan Smit jullie dan de hemel in ik zal niemand aan raden naar Pearle te gaan groeten Dhr. verkade
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Snelle service.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Mijn ervaring in Nieuw Vennep bij PEARLE is in een woord geweldig!!!!
Wat een service en wat een symphatiek personeel, echt professioneel.
Ik ga voor mijn brillen voortaan naar PEARLE.
Ook doe ik veel vrijwilligerswerk en nam een ouder persoon mee naar deze winkel om een bril te kopen maar wat een geduld had het personeel .Zo heerlijk welkom geheten met een kopje koffie.
Het personeel verdient een dikke pluim!!!!!
gr Carla