-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Geen contact te krijgen met de winkel. Het nummer van hoofdkantoor NIET in gebruik. Aircooler besteld 30 juli geen bevestiging helemaal niets.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
waardeloze zaak,, steeds andere levertijden beloven, niet bereikbaar op de vestigingen wordt geen telefoon opgenomen, de hoofdvestiging zit je 20 minuten in de wacht en dan wordt de verbinding verbroken, noooooit meer
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Nog nooit zo'n waardeloos bedrijf meegemaakt. Ik wordt nu al een jaar aan het lijntje gehouden i.v.m. een garantie geval
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ronduit verschrikkelijk slecht
- komen -na uitvoerig contact- met verkeerd transport waardoorheen niet geleverd kan worden;
- annuleren eenzijdig ongevraagd de bestelling;
- bellen nooit terug (zelfs niet als je datum en tijd afspreekt om dit te doen);
- laten je uren in de wacht zitten, ook als jeiemand aan de lijn hebt (want zelf mogen de “klachtenafhandelaats” niets beslissen zonder contact meerdere;
- als de “meerdere” de telefoon niet opneemt ingiet werkt, mortier simpele verzoek via de mailgedan worden en begint het circus opnieuw!
Inmiddels liggen wij 3 weken op een matras op de grond en kunnen (willen!) ze me ook vandaag niet helpen (terwijl het bed op 5km van ons huis staat en PostNL (waar LeenBakker een contract mee heeft) per direct kan leveren! Nee, ondanks dat iedereen die ik spreek.(van onderknuppel tot hotemetoot) erkent dat LeenBakker alle schuld treft, maar de klant al weken in de kou staat, is het te moeilijk om een van de vele bedden die op voorraad in het magazijn staan (zoals gisteren beloofd) vandaag te leveren…
Wat een waardeloze, WAARDELOZE club dat LeenBakker! Dit is eens maar nooit meer!
Bezint eer ge begint en zegt het voort!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Slecht, A-sociaal, niet van deze tijd, riekt naar oplichting, je wordt gewoon genegeerd..
Geen garantie, niet meer te bereiken, onbegriijplijk slecht.
KOOP NOOIT BIJ LEEN BAKKER.
Gerrit Wisselo Enschede
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Racist and xenophobic
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ik had een eettafel besteld, helaas zaten er gele vlekken/vegen aan beide kanten van alle tafelpoten. Sinds 17 april heb ik in totaal 14 keer gepobeerd contact te krijgen met de Klantenservice via email, contactformulier en telefoon. Op de mail en het formulier wordt niet gereageerd en de Klantenservice is telefonisch onbereikbaar. Ik had eea in een review geschreven op hun website maar die is geweigerd omdat die niet aan hun richtlijnen van reviews voldeed. Ik voel me genoodzaakt andere potentiële klanten te waarschuwen die overwegen iets bij Leen Bakker te bestellen. Er zijn ook andere webshops die wel netjes met hun klanten omgaan.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Super slecht krijg na 9 weken stoelen zonder poten geleverd!!!!!!!!!!!!!! Klantenservice mega slecht te bereiken.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Stoel niet geleverd, nog 3 maanden wachten dus totaal 6 maanden.
Direct leidinggevende spreken wordt geweigerd door klantenservice.
Laatste aankoop, nooit meer. Reviews zijn uitermate slecht begrijp nu waarom.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Heb 2 maanden geleden een klacht ingediend bij de klantenservice over een slechte bank. Ik zou na 2 weken bericht krijgen. Na een maand nog niets gehoord en een aanmaning gestuurd. Weer kreeg ik bericht dat het 2 weken kon duren. Weer niets gehoord. Toen naar een filiaal in de buurt gegaan. De filiaal manager vroeg mij alle documenten en foto’s aan hen te geven. Zij beloofden er werk van te maken. Nu weer een maand later nog steeds NIETS gehoord van Leen Bakker. Een schandalige behandeling.