Heb daar een bank gekocht en na 2 dagen was deze defect. Ik ben terug gegaan voor een oplossing en er werd mij toen duidelijk gemaakt dat ik niet moest zeuren en de bank zo mee moest nemen. Niet klantvriendelijk
Stefan Kloosterman
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik heb er een bank gekocht en na 2 jaar en 2 maanden ging het kunstleer scheuren. Ik erheen om te vragen hoe dit kan en of er nog nieuwe kussens te bestellen zijn. Dit kon alleen niet goedkoper terwijl de bank pas 2 maanden over de garantie heen was. Ik had echter wel kussens nodig dus toch ze zijn toch besteld.
Na 3 maanden kreeg ik eindelijk via de telefoon te horen dat ze er zijn. Ik erheen maar ze hadden er maar 1 besteld dus dat wil zeggen 1. Toen met een hoop onderhandelen een prijs afgesproken voor alle 3 en 3 maanden later zijn de kussens er. Ik dus weer op en neer om ze op te halen - over het benzine geld nog niet gesproken, elke keer in de auto - en betaald.
Thuis aangekomen haalde ik ze uit het plastic. Oude kussens er uit nieuwe er in. Het bleek alleen niet te kloppen en dan denk je: laat maar. Ik heb ze opnieuw, dit maal boos, opgebeld want ik wilde mijn geld terug. Ik ga wel ergens ander een nieuwe bank kopen. Ik kreeg te horen dat ik dan zelf een brief naar het hoofdkantoor moet sturen. Verder werd me aangeraden om er foto's van te maken en deze te mailen, dan zou er een expert naar komen kijken. Dat wil dus dat wil zeggen dat ik iets heb gekocht, wat zij verkeerd leveren en dat ik er nu de dupe van ben.
Al het gedoe over die bank maakt me nu niet meer uit, maar ik wil wel mijn geld terug zodat ik dat kan gebruiken bij een andere bank. Vandaag ging ik na een week weer achter mijn brief aan. Het hoofdkantoor is telefonisch echter niet te bereiken. Tjongjonge nu maar afwachten.