Hulp nodig?
Places Nummerinformatie
1822
(90ct/min en doorverbonden gesprek)

Specsavers Hoofdkantoor Huizen

Places.nl niet geclaimd Niet geclaimd
Huizermaatweg 320-322
1276 LJ Huizen
Schrijf review
  • Telefoonnummer
    Toon telefoonnummer
  • Bel voor bedrijf zoeken Places Nummerinformatie
    (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
    1822 - Places Nummerinformatie
    Bel nu (90 ct/min) en doorverbonden gesprek
  • Faxnummer
    Toon telefoonnummer
  • Klantenservice
    Toon telefoonnummer
  • Openingstijden
    Vandaag
    Maandag
    09:00 - 17:30
    Dinsdag
    09:00 - 17:30
    Woensdag
    09:00 - 17:30
    Donderdag
    09:00 - 17:30
    Vrijdag
    09:00 - 17:30
    Zaterdag
    Gesloten
    Zondag
    Gesloten
    Bekijk alle openingstijden
  • Offerte aanvragen
  • Website

Informatie over Specsavers Hoofdkantoor in Huizen

Het oprichten van, deelnemen in- en het bestuur voeren over- en de financiering van andere vennootschappen en ondernemingen; het verlenen van diensten aan andere vennootschappen en ondernemingen; het verkrijgen, beheren, exploiteren en vervreemden van aandelen en effecten, roerende en onroerende zaken en andere vermogensbestanddelen; het verrichten van industriële, financiële en commerciële activiteiten

Places.nl niet geclaimd
Bedrijf is niet geclaimd
Eigenaar onbekend

Bent u de eigenaar van dit bedrijf? Claim gratis uw vermelding en beheer uw gegevens via places.nl

Bekijk kaart van Specsavers Hoofdkantoor in Huizen

Onze bezoekers over Specsavers Hoofdkantoor in Huizen

star star star star star
Gemiddeld cijfer
  • Gemiddelde beoordeling
    star star star star star
    3.6/10
    (378 beoordelingen)
  • Telefonische bereikbaarheid
    star star star star star
    32%
    bereikbaar
  • Algemene indruk
    star star star star star
    3.3/10
    (168 beoordelingen)
  • Beoordeling service
    star star star star star
    3.5/10
    (116 beoordelingen)
  • Prijs/kwaliteit verhouding
    star star star star star
    4.3/10
    (94 beoordelingen)
Geef een beoordeling

Reviews over Specsavers Hoofdkantoor in Huizen

star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik kwam voor een computerbril en wilde echt verder geen gezeur over nieuwe lenzen of ingewikkeld gedoe. Dankzij enorm klantvriendelijke, professionele, geduldige behandeling zoo goed geholpen. Uiteindelijk multifocale lenzen en perfecte bril. Zeer professioneel en aardig bij het filiaal aan de zwart janstraat. Top!!! Professioneel en zeer vriendelijk personeel!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ben al jaren een tevreden client. Vandaag twee nieuwe brillen gehaald, maar was niet prettig door de bediening, werd amper geluisterd alles ging in een razend tempo ik was met 10 minuten al weer buiten. Het was kort en heftig en heel bits door degeen die mij hielp
Een bril zit niet lekker maar er werd niet eens geluisterd, ja u moet nog betalen en weg was ze alweer. Ik ga daar dus niet meer naar toe, zij was totaal niet klant vriendelijk.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Heb bril gekocht bij Specsavers Purmerend. Was verkeerd opgemeten. Kreeg een andere bril. Ook verkeerd opgemeten. Loop daar nu al 2 jaar mee rond. Bij oogarts geweest en die zegt de glazen zijn verkeerd ingeslepen. Lekker dan.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Helaas wat ik niet begrijp Uw hoofdkantoor is niet bereikbaar . Het tel.nummer is steeds in gesprek, ik vind dit een kwalijke zaak, zeker als je niet tevreden bent . De boosheid neemt alleen maar toe. Dit is geen schoonheidsprijs. . Wat is de service van uw bedrijf als je binnen 2 jaar nieuwe glazen moet en bij CZ verzekert bent ? Jammer alleen maar de korting en een montuur van eigen merk en dan het neus stukje ontbreekt na een dag aan prullen wordt mij verteld al kom je 10 x terug het moet goed zijn . Alleen als dan de opticient niet aanwezig is . Moet ik het er mee doen en kan na 2 dagen weer terug en dan blijkt de meting niet goed.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
We zijn als bestaande klant bij de winkel in Sneek geweest, om lenzen voor mijn zoon. Die moesten ze bestellen en vervolgens bellen ze voor het maken van een afspraak. Wij, als ouders, waren niet thuis en er wordt een afspraak gemaakt met mijn zoon van dertien. Deze haalt 11.20 uur en 11.40 uur door elkaar,. We stappen om 11.30 uur de winkel binnen en krijgen te horen, dat we niet meer geholpen kunnen worden. Er moet een nieuwe afspraak gemaakt worden. Het feit, dat ik vrij moet nemen voor mijn werk wordt simpel aan de kant gezet en heeft men geen boodschap aan. De agenda is belangrijker, dan het tevreden stellen van een vaste klant. Een minderjarige aan zijn vergissing ophangen, terwijl je deze niet deze verantwoordelijkheid mag geven. Ook hoofdkantoor verschuilt zich in deze ook achter de werkzaamheid van de agenda. Met een zeer ontevreden gevoel achterblijvende als klant van specssavers, met als gevolg, dat ik in overweging neem, om naar een andere winkel over te stappen.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Heb 4,5 jaar geleden hoorapparaten aangeschaft. Zou gratis batterijen krijgen gedurende de 5 jaar van garantie. Toezegging gekregen van hoofdkantoor. Door hr.Swinkels in Eindhoven, werkzaam alss zzp-er , dus niet in dienst van Specsaversnteruggedraaid. Niets aan te doen. Verschillende keren toestel defect en duurde steeds zeker3 weken voordat reparatie terug was. Nu weer defect en wordt gesteld dat de kosten voor mij 150,00 euro zijn terwijl hr. swinkels zelf heeft getracht het apparaat te repareren. Krijg het zonder betaling niet terug en discussie kan pas vervolgen na zijn vakante over ca.2 of 3 weken. Gevolg. Zit nu al 2 weken met een apparaat en het zal nog wel evenduren. Garantievoorwaarden is echter 5 jaar.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Het is inderdaad meer kwantiteit dan kwaliteit, ook als je al klant bent sinds 2005 en verhuisd. Ik ben naar het filiaal in Hengelo gegaan en wilde graag lenzen en kreeg er een paar op proef mee. Heb deze een week gedragen, beviel niet, dus weer terug. Oogmeting gedaan en nieuwe proef lenzen besteld. Heb daar meer dan drie weken op moeten wachten, voordat ik een telefoontje kreeg dat ze weer klaar lagen. Daar aangekomen, werd me verteld dat ik deze proef lenzen moest betalen, ongelofelijk. Met het risico dat ze weer niet goed zouden zijn, was iets met cilinderaanpassing. Chef erbij gehaald, van boven deze zei me dat ze inderdaad betaald moesten worden. Ik heb gezegd dat het een zeer slechte service was en dat ik zeer teleurgesteld was in de hele gang van zaken. Ze keek me niet eens aan, toen ze zei: "nou, da's dan jammer he".
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Goede service!
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Ik zal nooit iets bij spacsavers kopen omdat ze onzakelijk personeel hebben die hun eigen auto,s [3 stuks] in Roden pal voor de deur parkeren zo dat er geen klant kan staan.
Kan je nog zo veel aan reclame uit geven het gaat niet werken als je het personeel niet beter begeleid.
star star star star star
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
als vaste klant van 10 jaar is het nek slag als je in een andere gemeente gaat wonen en daar naar weer naar de winkel van Specsavers gaat .

Een bril aan meet en een afspraak maakt om hem op te halen gaat het totaal de mist in. Ik belde met de betreffende winkel die vertelde dat mijn bril klaar was en ik hem kon komen halen.

het ergste vind ik dat er totaal niet goed gecommuniceerd wordt over de gegevens van een klant zo dat elk personeelslid er van op de hoogte is en van de procedure af weet en controleert of de te naam stelling goed is opgeschreven niets van dit alles gebeurde er waren tijdens mij verblijf in die betreffende winkel nog meer ontevreden klanten aanwezig het is bedenkelijk bij mijn volgende keuze maar absoluut geen reclame en ook een vreemde gewaarwording als men onderling elkaar aankijkt met de vraag weet jij hier iets van en menig een de schouders ophaalt .

Ik ben er zeker niet blij mee en zou de manger eens het winkelpersoneel beter moeten opleiden om onderling beter te communiceren.