Toen we binnen kwamen werden we meteen benaderd en dat is prima. Wat zoeken we? Een elektrische Boxspring was ons antwoord. Ik vroeg of elke boxspring die er stond elektrisch kon en wat dan de meerprijs was. Het antwoord was dat de prijs niet belangrijk was. Ik gaf aan dat ik dat wel belangrijk vind. Toen begon mevrouw gelijk al met de opmerking "ja voor 1500 krijg je dat hier niet dus dan kan je beter ergens anders gaan kijken" Aangezien wij geen budget hebben opgegeven ging mevrouw er direct van uit dat wij geen geld zouden hebben voor een elektrische boxspring. Dit komt natuurlijk erg vervelend over. Ze benadrukte het nogmaals, lekker liggen is belangrijker dan elektrisch. Om nogmaals even aan te geven "dat kunnen jullie toch niet betalen". Wij zijn toen maar weggegaan, en hebben ergens anders een Elektrische boxspring gekocht. Hier kom ik nooit weer.
Jannie Barelds
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik ben vanmiddag bij beter bed in Assen geweest en ben er vriendelijk geholpen door Mevr. L.Vonk-Voogt.....wat een top verkoopster, ik ben goed voorgelicht en ze wist precies wat mijn wensen waren....bedankt voor de goede service.