Sinds de nieuwe winkelformule is het erg slecht gesteld met de Vomar in Julianadorp. Ongeacht welk tijdstip van de dag grijp ik keer op keer mis bij heel reguliere producten (komkommers, bananen, brood, kruimige aardappelen). De schappen zijn slecht gevuld en vaak zelfs leeg. Klacht bij het filiaal zelf heeft helaas geen verbetering opgeleverd. Velen die ik spreek herkennen dit beeld van Vomar Jdorp.
Grote borden boven de kassa dat je de boodschappen gratis krijgt als je als 4e klant in de rij staat. Nou, mooi niet dus. Vorige week heb ik tot grote schaamte van de jonge cassiére 5 minuten staan wachten totdat 2 medewerkers mij kwamen vertellen dat ik toch echt geen gelijk had. Sorry? kies ik voor 1 rookworst van 0,55 cent bewust de langste rij? Worst achtergelaten en doorgereden naar Deen waar ik erg vriendelijk verder geholpen werd.
Zojuist zag ik hoe een kennis gewoon genegeerd werd nadat hij 4e in de rij van 5 stond (met overal lange rijen) en de caissière hem volkomen negeerde toen hij vriendelijk vroeg wanneer dat rode bord geldt. Te schandalig gewoon.
Ik ben niet echt van het gal spuwen maar het zit me inmiddels erg hoog.
Hoofdkantoor, doe alstublieft iets aan de teloorgang van uw filiaal!
Jack Oldenburg
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Goedemiddag.
Helaas zijn er een aantal opmerkingen die uw winkelbedrijf niet ten goede komen.
Het volgende: enige maanden geleden speklappen in de aanbieding.
Tijdens het bakken leek het er sterk op of ik soep stond te koken, zoveel water zat er in.
Leuke aanbieding.
Mayonaise van Gouda's Glorie is niet meer in de schappen te vinden.
Waarom niet, het is toch een goed product .
Aardappelmeel al dagen niet meer in de schappen?
Blikjes frisdrank Fanta Orange 150 ml al dagen niet meer in de schappen.
Dan de vraag bij de kassa: Heeft u alles kunnen vinden?
Gaat goed zo met jullie, het is denk ik beter dat wij in het vervolg maar naar de DEKA moeten gaan denk ik.
En helaas moeten we over de Vomar een sterk negatieve beoordeling gaan geven binnen onze directe omgeving.
Hopende op verbetering van uw kant en anders een klant of klanten minder.
Mijn naam is J.Oldenburg te IJmuiden.
jackoldenburg-t@telfort.nl