Onze bezoekers over Tuincentrum Overvecht Hoofdkantoor in Utrecht
starstarstarstarstar
Gemiddeld cijfer
Gemiddelde beoordeling
starstarstarstarstar
3/10
(127 beoordelingen)
Telefonische bereikbaarheid
starstarstarstarstar
16%
bereikbaar
Algemene indruk
starstarstarstarstar
2.8/10
(59 beoordelingen)
Beoordeling service
starstarstarstarstar
3.1/10
(38 beoordelingen)
Prijs/kwaliteit verhouding
starstarstarstarstar
3.1/10
(30 beoordelingen)
Geef een beoordeling
Reviews over Tuincentrum Overvecht Hoofdkantoor in Utrecht
Leonie Bollebakker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Wij werden vandaag zeer slecht/onbeschoft behandeld door een dame bij de kassa, omdat een zak katten grint kapot ging op de toonbank. Schijnbaar hadden wij als klant de zak niet goed neergelegd waardoor dit kon gebeuren. Zoiets doe je niet expres en kan je helaas overkomen. Nadat dit gebeurde was de dame in kwestie zo gepikeerd dat ze ons niet meer te woord wilde staan. Er was geen contact of communicatie meer mogelijk om haar te helpen, en ons product alsnog mee te nemen. Uiteindelijk is mijn vriend de zaak weer ingelopen om een nieuwe zak te halen, wat logisch is . Maar voor mij wel een reden om niet meer zo makkelijk naar binnen te lopen. De vrouw bij de kassa had dit zo anders kunnen aanpakken, omdat wij zo welwillend waren. Dit was vandaag (1 mei) in Almere.
Wilma Klaver
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik heb een beoordeling over vestiging Almere.
Ih heb mijn bezoek per email aangevraagd en QR code gekregen. Ik ben er op het gereserveerde tijdstip.
Bij de ingang is niemand aanwezig. Met nog 2 klanten even gewacht en toen zijn we maar doorgelopen. In de winkel zie ik geen personeel. Ik meld de medewerkster aan de kassa (paar zaken aarde gekocht) dat er geen toegangscontrole is. "Daarvoor hebben we geen personeel'. Aan een tafel verderop drinken 4 medewerkers koffie! Snapt u het? Voortaan ga ik naar Intratuin. Daar word je wel goed en vriendelijk geholpen.
P Es
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Vandaag wilde ik een boom kopen in Obdam. De buitenkas was op slot. Ik liep naar een medewerker, dat koste mij 10 minuten, zat in het kantoor. Ik gaf aan dat ik een boom wilde kopen. Dat kan niet we zijn aan het tellen. Ik van 'dat is raar" ik kom hier iets kopen in de winkel. Nee dat kon echt niet meneer. Dan raken we in de war met de telling. Dus ik, omdat je aan het balansen ben ga je nu niets verkopen? Ja, ik ben toch duidelijk! Ik pardon? Wie betaalt jou salaris? Die snapt niet wat regel nummer 1 is namelijk als je wat kan verkopen is dat prio nummer 1. Ik probeerde het hoofdkantoor te bellen maar na 4 x ben ik maar gestopt. De lijn wordt verbroken....
Albert Vd graaf
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Personeel is slecht geinformeerd, kassamedeweksters idem. Prijs op plant blijkt soms bij de kassa scan duurder uit te vallen. Als je zelf niet oplet, dan betaal je gewoon te veel. Niet netjes! Bereikbaarheid locatie, in dit geval hoorn, bedroevend. Hoofdkantoor in utrecht idem. Geen aanrader.
Mario Koster
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ben in Beuningen geweest . Ben hard eruit gelopen .Planten hingen slap en dor. Een rommeltje . De bladeren van de winter lagen er nog . Planten die dood waren vroegen ze nog 69 euro voor . Heb een medewerker aangesproken . En vertelden over mij bevindingen . Krijg te horen dat hij als enige daar werkte en niet alles bij kon houden . De klanten gaan voor vertelde hij mij. DIT ben ik niet van Overvecht gewend
m w
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Telefonisch krijg ik constant hetzelfde keuze menu, als ik een cijfer kies krijg ik weer het keuze menu. Heb een klachtenmail gestuurd over een filiaal, die ook niet wordt beantwoord..