geen contact meet te krijgen; mijn pas is geblokkeerd
Wil Hoonings
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Op 31-10 een brief ontvangen dat gekoppelde rekening aan depositoās gewijzigd was. Daarvoor de bank willen bellen op 0900-0024 dat lukte in het weekend niet. Ik had vermoede van fraude en kon niets uitrichten. Op 2-10 weer de bank gebeld maar moest 28 minuten in de wacht tot ik iemand aan de lijn kreeg. De brief bleek onterecht verzonden. Echter wel het hele weekend in spanning gezeten. Ik vind de telefonische service van de ABN voor de bereikbaarheid zeer slecht, terwijl de service (als je iemand aan de lijn krijgt) wel goed is.
Groetend,
W Hoonings.
Tel. 046-4853308
Thijs Kerckhoffs
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Plotseling blijkt de bank gesloten terwijl deze volgens het openstellingsbord aan de deur wel geopend zou zijn. Ook de parkeerplaats blijkt plotseling afgesloten.
Als ik mijn ongenoegen kwijt wil bij uw klantenservice kost dit 1 euro per minuut.
Hoeveel van dit soort ervaringen kun je hebben als klant?