Je bent langer bezig met het horen dat je moet betalen, dan met de vraag. En die kan dan ook niet beantwoordt worden. Heel slechte service, eigenlijk GEEN.
Ingeborg Jaarsma
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Altyd dezelfde problemen pas niet gebruikt en indentifier en weer is ie geblokkeerd dat is nu al meer dan half jaar en jullie zijn heel moeilijke te bereiken want de tel nummer s kloppen niet want elke x wordt verbinding verbroken
Er is spoed bij dat pas gedeblokkeerd wordt heb hem niet eens gebruik en elke x is hij toch Geblokkeerd bent echt beu en slecht te bereiken en geholpen worden
Die problemen nooit bij ING bank gehad
Alleen bij jullie ik moest van bewind naar jullie maar ik vind de bank echt waardeloos en totaal niet overzichtelijk ook
Moest vanwege nieuwe gsm app verwijderen daar andere was vast gelopen en nu kan ik de nieuwe app niet gebruiken er staat dat hij van oude gsm verwijderen moet worden wat dus niet gaat omdat die het niet meer doet
Moet de nieuwe gsm registreren wat dus niet gaat door indentifier en omdat zonder dat ik hem gebruikt heb weer pas geblokkeerd is terwijl hij niet eens gebruik is
Ronduit waardeloos
Ik moet soms elke dag de bank ervoor bellen echt niet normaal
Krzysztof Iwaniec
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Meer dan half uur wachten op gesprek. Onaanvaardbaar.
marc de crook
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Waardeloos , ik wil gewoon een afspraak maken voor een rekening te openen , telefonisch niet bereikbaar , ik zie in de revieuws dat vele andere mensen hierover klagen , echt waardeloos
Johanna
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Is telefonisch niet te bereiken on een afspraak op kantoor te maken alleen via klantenservice 100 c.per minuut!!!!!!!
Gerrie de Roo
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Hele slechte bereikbaarheid en totaal geen service. Hele dure tarieven.
Eline Deyne
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Om jullie telefonische te bereiken is het een grote ramp!
Hans
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Telefonisch absoluut niet bereikbaar. Betaal telefoon drama
Ben verplicht naar het kantoor te gaan om een handeling te laten verrichten
Had telefonisch zo opgelost kunnen worden.
Website geeft ook geen hulp.
Dit is geen service
Dick
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Geen locatie in onze stad, moet 20 km rijden. Je kan telefonisch het desbetreffende kantoor niet bereiken om een afspraak te maken, Dit gaat allemaal via een betaald 0900 nummer met lange wachttijden.
Hier neemt men dan namens de cliënt contact met het desbetreffende kantoor in de andere stad.
Het desbetreffende kantoor neemt dan weer contact met de cliënt om een afspraak te maken. ?¿ Wat een manier van werken, echt niet te geloven.
extra tijd en telefoonkosten
3 telefoontjes om één simpele afspraak te regelen.
Client naar 0900, 0900 naar het kantoor en het kantoorbelt weer terug naar de cliënt.
Waar zit in hemelsnaam de efficiëntie? In ieder geval niet bij de cliënt
Wim van Waterschoot
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Deze morgen om 9.00 uur gebeld problemen ivm levenstestament .gevraagd naar oplossing ,ze geven verkeerde informatie en weten niet waar ze het over hebben.gevraagd om een afspraak te maken met de afdeling van de plaatselijke bank het is nu bijna 16.00 uur nog geen reactie
.W.van Waterschoot