-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Goed.
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
MIjn zoon heeft al diverse keren gebeld. Er zou gezocht worden naar onze fotorolletjes, maar we hebben er niets meer van gehoord. Mijn zoon heeft voor een heleboel geld fotorolletjes laten ontwikkelen, we hadden er blikken vol er van. De laatste fotorolletjes zijn vanaf februari al niet meer terug te vinden, waarschijnlijk in een ander filiaal bezorgd, na het ontwikkelen, zegt men.We hebben dus 10 rolletjes, vol met onze herinneringen, die niet op de juiste plak zijn geretourneerd.
-
Bereikbaarheid:
star
star
star
star
star
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ik wilde Nutrilon kopen, maar elke keer als ik in de Kruitvat in Den Haag kwam en er om vroeg was het op. Maar toen ik er vandaag was wist ik niet wat ik zag: ik zag dat ze het verkochten aan iemand anders die met tassen vol de winkel uitliep. Ik snap niet waarom ze het niet gewoon in de winkel hebben. Schande!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ik wil mijn klacht indienen over Kruidvat te Sprang Capelle waar ik vanmiddag ben geweest om pleisters te kopen. Ik had likdoornpleisters meegebracht maar dit moesten Hansaplast pleisters zijn voor een verwonding die mijn man had. Ik wilde ze gaan ruilen met de bon.
Ik heb nog nooit zo'n arrogante verkoopster gehad. Ik koop alles bij
het Kruidvat, echt alles. Dit accepteer ik niet meer, dus blijf ik bij deze Kruidvat weg.
ik dult geen grote mond van haar
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Betreft de bedrijfsleidster van Kruidvat Muziekwijk te Almere: wat een verschrikkelijk, arrogant, klantonvriendelijk mens!
Ik woon naast het winkelcentrum en heb heel veel last van mensen die achteruit hun auto inparkeren (het lijkt wel een benzinestation bij mij binnen). Maar deze bedrijfsleidster parkeert, of je het nou vriendelijk vraagt of niet en al is er nog genoeg ruimte, steevast recht bij mij voor de deur.
Ik heb het nu gehad met haar en ga volgende week alles wat er in de winkel staat ook maar eens achterstevoren zetten! Zij kan niet lezen wat er op mijn vlaggen op de gevel staat (als je wel kan lezen word je namelijk niet aangenomen bij het Kruidvat ), dus ga ik eens kijken of er een bord staat dat je niets mag omdraaien in de winkel. Ik kan wel lezen, maar dat bord staat er niet!
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Online iets besteld, krijg geen terugkoppeling wanneer deze opgehaald kan worden. Je moet hier zelf achteraan, net gesproken met Klantenservice, 11:46 minuten aan de lijn gezeten (0.35 per minuut), en dan wordt ik later terug gemaild hoe en wat. Zo'n duur telefoongesprek en niet eens een antwoord op mijn vraag...
-
Algemeen:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/kwaliteit:
star
star
star
star
star
Geachte,
Op 11-04-2015 heb ik met een kortingscode 66 bladen fotoboek (order 305461-816074) voor 68,58 euro bij u besteld.
Omdat tot op heden het fotoboek op het afleveradres NIET geleverd is, was het dringende advies van betreffende Kruidvat om opnieuw het fotoboek te bestellen. Het exact hetzelfde op 02-05-2015 opnieuw bestelde foto boek (order 305461-862691) blijkt nu 66 bladen voor 101,19 euro gaan kosten.
Ik betaal dus voor het exact hetzelfde bestelde fotoboek eerst 1,04 euro per blad en bij nader inzien nu 1,54 euro per blad.
Is het fotoboek voor de eerste keer met zogenaamde korting als welkom niet geleverd om mij uiteindelijk op te lichten ?
Met vriendelijke groeten,
B. Manz-Houtepen
-
Algemene indruk:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/Kwaliteit:
star
star
star
star
star
Het is onmogelijk om je af te melden voor de nieuwsbrief, op brieven wordt door dit bedrijf niet gereageerd. Ik heb mijn ervaringen gemeld bij Kassa en Radar, daar was het bekend en noemden ze ook de reden hiervan. Ik koop nooit meer wat bij Kruidvat.
-
Algemene indruk:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/Kwaliteit:
star
star
star
star
star
Contact opgenomen m.b.t. een klacht over aanbiedingsartikel dat niet conform de prijsaanduiding geleverd werd en over bejegening door een filiaal manager in het oosten v.h. land.
Mevrouw v.d. servicelijn (LINDA) pakte e.e.a. uiterst accuraat op en nam contact op met betreffend filiaal. Zij belde mij zeer snel terug en nam zelfs daarna nog de moeite om de verklaring nogmaals bij die filiaalmanager te "ontzenuwen"......
Uiteindelijk kwam alsnog het aanbod conform de aanduiding, waar ik overigens geen gebruik van heb gemaakt (had de artikelen al elders gehaald). Door partijen is aangegeven dat men van dit "incident" geleerd heeft en dat men dit mee zal nemen in de afhandeling van koopovereenkomsten en in de bejegening van klanten.
Heel goed gesprek gehad met Linda voornoemd. Ik zal zeker klant blijven!!
-
Algemene indruk:
star
star
star
star
star
-
Service:
star
star
star
star
star
-
Prijs/Kwaliteit:
star
star
star
star
star
Ik had een klacht over een horloge, maar daar in konden ze niet in tegemoet komen zeiden ze. Waardeloos! Ik heb het horloge nog geen week in huis, in de winkel is het uitverkocht en dan is het helaas pindakaas! Geen goede service, niet klantvriendelijk, kortom als alles goed gaat geen probleem maar o wee als er iets mis is, dan moet je hier niet zijn. Mijn eerste ervaring met de klantenservice, een zeer slechte ervaring!