Prima bioscoop.Echter in tijden van corona is klantenservice toch wel een dingetje. Telefonisch niet bereikbaar zijn en verwijzen naar de website waar het antwoord niet op staat is geen oplossing. Ik probeer nameijk twee stoelen naast elkaar te bestellen met 2 verschillende waardebonnen/Nationale bioscoopbon en dat lukt niet.
De vraag bij de chat levert ook niks op.
Piere De Rooij
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Prima bioscoop, alleen telefonisch onbereikbaar.
Nick Scheringa
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Goed.
Mirjam
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Service in de bioscoop zelf is prima maar telefonische bereikbaarheid is slecht en veel te duur. Mijn simpele vraag of ik bij de bioscoop een uitrijkaart voor de parkeergarage kon krijgen (wat niet het geval is in Haarlem), werd een dure grap. Ik heb opgehangen.
Pascal DE Hert
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Zeer slecht bereikbaar. Kost 0,80 cent per minuut + de kosten voor gebruik mobiel. Je kan niet concreet je vraag stellen, omdat je een zeer uitgebreid bandje krijgt te horen met de mogelijkheden, terwijl je niet de keuze hebt om meteen doorverbonden te worden met een persoon van de bioscoop. Zeer vervelend!
Jeroen
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Telefonisch slecht bereikbaar en matige service. Voor het bellen met de balie, voor het annuleren van een order, (om te voorkomen van een dubbelboeking) moet ik nu blijkbaar langs de bioscoop om dit te regelen of dubbel betalen en kijken of ik het tegoed op een tegoedbon zou kunnen krijgen (aanname).
Bij een concurrent van deze bioscoop was dit zonder problemen direct opgelost dat ik een verkeerde boeking had (boeken voor meerdere personen en naar een andere zaal worden verwezen zonder dit door te hebben).