Wegens een lastige afhandeling in het kader van een erfenis had ik een afspraak bij dit filiaal gemaakt. Via hoofdkantoor kon ik de rekeningen met formulieren opzeggen via formulieren opsturen of afspraak, koos ik voor een afspraak. Deze mannelijke medewerker van rond de 30-35 heeft verkeerde info gegeven en was zo overtuigd. In deze lastige erven gaf hij mij ook aan mij niet zo druk te maken. Ongelofelijk, terwijl hij het niet juist had. Ik moest een nwe afspraak maken en dan heeft mij weggestuurd. Ik merk op dat de medewerkers niet goed opgeleid zijn en geen flexibiliteit hebben bij afwijkende situaties. Zeer dogmatische benadering, zeer teleurstellend. Klacht ingediend, opgelost functioneel maar doen niets met het verkeerd informeren van de klant. Personeel wordt hiermee niet goed gecorrigeerd. Ze had geen naam maar wel het filiaal. Blijkbaar niet de energie om een beweging te maken naar verandering binnen de organisatie. Geen goede zaak!!!
G Van Bokhorst
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Niet bereikbaar
Jan Nikken
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Onbereikbaar!
Anonieme Gebruiker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik ben in een erfenisdrama beland en wil slechts uitleg over rekeningen van moeder die mijn broer, een Zwitsers belastingvluchteling, beheerde. Bank weigert categorisch elke uitleg, zelf wat bijvoorbeeld een 'voice response' rekening is.