Ik moet een afspraak maken voor het maken een machtiging zodat mijn dochten mijn bankzaken kan regelen. Ik probeer dat in de eerste plaats per telefoon maar hoor steeds het zelfde bericht dat alle medewerkers in gesprek zijn. Dus kijk ik even op de website of het kantoor ook open is vandaag. En ja hoor op maandag is de bank open. En dus stap ik op de fiets en rijdt ik naar de Westdam. Daar aangekomen sta ik voor een gesloten deur. Nog eens goed kijken: en hier zie ik een bord met een opschrift dat het vandaag gesloten is,
Ondertussen ben ik weer thuis en bedenk dat ik hier anderhalf uur mee bezig geweest ben en geen millimeter verder gekomen ben. VERBETER UW WEBSITE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeroen Van der Maat
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
wachttijd duurde lang maar tis wat t is nl.weekend
was tewoord gestaa door een zeker bedeesd doch verstaanbaar rustig heerschap die ook duidelijk vroeg of ik t nu wist wát te doen.....op een schaal van 0 tot 9 ging hij weg met mijn zege nl mijn negen
was getekent jeroen van der maat 0646630180
tamelijk nwe klant edoch tevreden .....grtz xjm
Jorn
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Wij hebben alles ondergebracht onder ABN AMRO in Woerden. Maar wat een zeer slechte service. We willen onze hypotheek veranderen maar ze weigeren om terug te bellen om een afspraak te maken. Ik heb nu al 3 keer zelf de bank gebeld om een afspraak in te plannen. Ik krijg steeds het verhaal dat de persoon die mij helpt niet in de kalender kan kijken van de collega die dit gaat oppakken. Ik zal teruggebeld worden om de afspraak in te plannen.