Goede morgen,
Opgave openingstijden klopt niet! Telefonisch niet bereikbaar op directe manier! Kom voor gesloten deuren!
Wilma
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemeen:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/kwaliteit:
starstarstarstarstar
Ik vind de bereikbaarheid enorm onvoldoende en zeer klantonvriendelijk. Elke eenvoudige vraag moet via een 0900 nummer, waardoor mijn kosten hoog en mijn wachttijden lang zijn en de hulp anoniem is en ik elke keer weer mijn specifieke situatie uit moet leggen. Ik snap niet dat elk kantoor niet een eigen telefoonnummer heeft en iemand heeft om de eigen klanten te helpen.
CJ
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Moet voor de meest lullige dingen 15 km rijden om het voor elkaar te krijgen en dit is nog niet alles, want de wijziging kan volgens de bank alleen in twee fasen worden doorgevoerd; dus nog maar eens 15 km (in totaal dus 60 km (30 km heen en 30 km terug) en dit terwijl de situatie vanaf het eerste bezoek al bekend is.
Ook moest bij mijn eerste bezoek een kopie van mijn identificatiekaart worden gemaakt, wat, voor zover ik weet, wettelijk niet is toegestaan.
Al met al vraag ik me af, wat het bankwezen in Nederland nog aan service te bieden heeft;
ik vind het in ieder geval dramatisch.
Anonieme Gebruiker
starstarstarstarstar
Hoe is deze score opgebouwd? expand_more
Algemene indruk:
starstarstarstarstar
Service:
starstarstarstarstar
Prijs/Kwaliteit:
starstarstarstarstar
Mijn 'eigen' kantoor is telefonisch niet bereikbaar en de wachttijd om een adviseur te spreken is 11 minuten. Goed willen helpen vertelt het bandje. Nou, op deze manier zeker. Plaats van elk kantoor een telefoonnummer op de site en neem een telefoniste in dienst, dat werkte vroeger zo veel beter. Ben zeer ontevreden, heb namelijk een heel korte vraag waar ik snel antwoord op wil en zeker geen elf minuten op moet wachten.